استقلال برنده مطلق دیدارهای گذشته، شاهین بدون پیروزی مقابل آبی ها

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر خاتمه به هفته پایانی خود رسید و تیم استقلال که شانس قابل ملاحظه ای برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیا به وسیله لیگ برتر دارد، در این هفته میهمان شاهین بوشهری است که سقوطش از هفته گذشته قطعی شد.

استقلال برنده مطلق دیدارهای گذشته، شاهین بدون پیروزی مقابل آبی ها

شاهین بوشهر با احتساب فصلی که در آن هستیم، 4 بار تجربه حضور در لیگ برتر را دار. آنها 89-88، 90-89، 91-90 و 99-98 حضور در لیگ برتر را تجربه نموده اند و تا به امروز هم در این مسابقات 7 بار با استقلال ملاقات داشته اند که در هیچ یک از این بازیها پیروز نبودند.

در مجموع 7 ملاقات گذشته، 5 بار استقلال پیروز شده و 2 بار هم ملاقاتهای دو تیم با نتیجه مساوی به خاتمه رسیده است. آبی پوشان در این 7 ملاقات گذشته 12 گل زده و شاهینی ها نیز در مقابل 5 بار دروازه آنها را باز نموده اند.

مجتبی جبار با 3 گل بهترین گلزن استقلال به شاهین بوشهر است فرزاد آشوبی با 2 گل بعد از وی واقع شده است. آرش برهانی، غلامرضا عنایتی، رینالدو، مهدی قائدی، شیخ دیاباته، آرش رضاوند و محمد دانشگر هم بازیکنان یک گله استقلال به شاهین بوشهر هستند.

بهترین نتیجه ای هم که استقلال مقابل شاهین بوشهر گرفته در آخرین ملاقات دو تیم رقم خورده و آبی ها در شرایطی که سرمربی نداشتند توانستند این تیم را در استادیوم آزادی با نتیجه 4 بر یک شکست دهند.

هشتمین ملاقات دو تیم در قالب هفته خاتمهی لیگ برتر برگزار می گردد که این ملاقات از ساعت 20:45 روز شنبه 30 مرداد به میزبانی شاهین در بوشهر برگزار می گردد. این آخرین حضور شاهین در لیگ برتر است چرا که پیش از این سقوط آنها به لیگ دسته اول قطعی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11135

به "استقلال برنده مطلق دیدارهای گذشته، شاهین بدون پیروزی مقابل آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال برنده مطلق دیدارهای گذشته، شاهین بدون پیروزی مقابل آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید