امداد رسانی به 5 مصدوم دو سانحه رانندگی محور آستارا - اردبیل

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر بندر مرزی آستارا گفت: در کمتر از 24 ساعت گذشته، امدادگران پایگاه شهید آهنی صیادلر در بخش مرکزی این شهرستان به پنج مصدوم دو سانحه رانندگی محور آستارا - اردبیل امداد رسانی کردند.

امداد رسانی به 5 مصدوم دو سانحه رانندگی محور آستارا - اردبیل

حسین خورشیدی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: به سانحه رانندگی در واپسین لحظات شب گذشته دوم بهمن اشاره نمود و شرح داد: در این سانحه یک دستگاه خودروی پژو پرشیا در منطقه بهارستان واژگون شد که دو نفر دچار حادثه شدند.

وی اضافه نمود: در این تصادف یک نفر به شکل سرپایی درمان شد و سرنشین دیگر به دلیل شدت جراحات با اورژانس 115 به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اعزام شد.

خورشیدی به سانحه رانندگی دوم اشاره نمود و اضافه نمود: یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه سوناتا برخورد کردند که در این تصادف 3 نفر دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه تصادف مذکور عصر روز گذشته (دوم بهمن) در منطقه صیادلر روبروی پایگاه امداد و نجات جاده ای رخ داد، ادامه داد: مصدومان این سانحه یک نفر به شکل سرپایی و دو نفر دیگر پس از انتقال به مرکز اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، توسط اورژانس 115 تحت درمان نهاده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا در بخش پایانی سخنان خود، خطاب به رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارش های اخیر و لغزنده بودن سطح جاده ها، ضمن تردد با سرعت مطمئنه، کلیه اصول رانندگی را رعایت نمایند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری گردد.

وی به مسافران توصیه کرد در حوادث جاده ای با شماره تلفن 112 ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5205

به "امداد رسانی به 5 مصدوم دو سانحه رانندگی محور آستارا - اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد رسانی به 5 مصدوم دو سانحه رانندگی محور آستارا - اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید