انتقاد رئیس دانشگاه ایلام از رویکرد پول بده تا مقاله بنویسم

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/ایلام رئیس دانشگاه ایلام گفت: این رویکرد که بعضی اساتید برای نوشتن مقاله و ارائه علم خود منتظر فراهم شدن کامل شرایط باشند اشتباه است.

انتقاد رئیس دانشگاه ایلام از رویکرد پول بده تا مقاله بنویسم

دکتر محمد علی اکبری در مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه ایلام اظهار کرد به برکت کوشش همه همکاران دانشگاه ایلام در جهت رشد است و سال جاری با وجود شرایط سخت مالی و کمبود اعتبار اما بهترین و غرورانگیزترین سال مدیریت آن است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های مناسب سال جاری تعداد دانشجویان افزایش یافته و اقدامات موثری برای رشد و توسعه دانشگاه در همه زمینه ها انجام شده است، توضیح داد: برای تحقق اهداف مورد نظر علاوه بر منابع دانشگاه با رایزنی های فراوان از منابع دیگر و خارج از بودجه نیز استفاده شده است.

رئیس دانشگاه ایلام با تاکید بر اینکه این رویکرد که بعضی اساتید برای نوشتن مقاله و ارائه علم خود منتظر فراهم شدن کامل شرایط باشند اشتباه است و اساتید و اعضای هیئت علمی باید خود را با رسالت دانشگاه ها در شرایط کنونی وفق دهند و خود را محدود به کلاس درس ننمایند و برای حل مسائل جامعه راه چاره ارائه دهند.

وی بر کوشش اساتید برای افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه تاکید نمود و گفت: خوشبختانه امروز دانشگاه ایلام در سطح کشور شناخته شده است و کوشش اعضای هیئت علمی در رشته های گوناگون مایه افتخار است.

علی اکبری در مورد پژوهش های علمی و فناوری نیز گفت: سرمایه گذاری در پژوهش هزینه نیست و همه باید یاد بگیریم که بدون پژوهش تصمیم نگیریم و بهتر است این دغدغه به الزام تبدیل گردد.

وی با بیان اینکه کار فراوانی برای پژوهش در عرصه های اجتماعی و فرهنگی وجود دارد، گفت: پژوهش های انجام شده سبب رقابت بین طرح ها می گردد و پژوهشگران بیشتری می توانند یافته های خود را عرضه نمایند و شانس استان برای بهره مندی از پژوهش های غنی تر بیشتر فراهم خواهد شد.

رییس دانشگاه ایلام تاکید نمود: سال جاری مسوؤلان بسیاری از وزرات علوم به ایلام سفر نموده و با ورود آنها همکاری های موثری در زمینه های مختلف انجام شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4603

به "انتقاد رئیس دانشگاه ایلام از رویکرد پول بده تا مقاله بنویسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد رئیس دانشگاه ایلام از رویکرد پول بده تا مقاله بنویسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید