اولویت های بلینکن از دیدگاه ایندیپندنت

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگار روزنامه ایندیپندنت با اشاره به خبر رسانه های غربی درباره نهایی بودن گزینه مورد نظر جو بایدن برای پست وزرات خارجه آمریکا، اولویت های وی در این مقام را تشریح کرد.

اولویت های بلینکن از دیدگاه ایندیپندنت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرنگار روزنامه ایندیپندنت درباره اولویت های بلینکن در مقام وزیر خارجه آمریکا می نویسد: آنتونی بلینکن انتخاب جو بایدن به عنوان وزیر خارجه آینده آمریکا است. اولویت بلینکن تحکیم صندلی آمریکا در جهان به عنوان متحدی قابل اطمینان و بازگشت به سازمان ها و توافق های بین المللی است که ترامپ از آن ها خارج شده از جمله برجام، توافق پاریس، و سازمان بهداشت جهانی است.

یک منبع نزدیک به کارزار انتخاباتی جو بایدن نامزد مدعی پیروزی در انتخابات 2020، می گوید حضور آنتونی بلینکن در کابینه دولت احتمالی دموکرات، به عنوان وزیر خارجه قطعی شده است.

بلینکن مشاور نزدیک بایدن و مرد شماره دو وزارت خارجه آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما بود که در کارنامه خود سِمَت معاونت مشاور سابق امنیت ملی را نیز دارد.

آن طور که از خبر ها برمی آید؛ بایدن فردا سه شنبه اطلاعات مربوط به چینش کابینه آینده خود را علنی خواهد کرد- اقدامی که با واکنش منفی دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا روبرو شد که مدعی است مادامی که تحقیق درباره تقلب انتخاباتی در جریان است، ادعای پیروزی رقیب دموکرات کذب تلقی می گردد.

همزمان گفته می گردد که حضور جیک سالیوان در دولت بایدن به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید قطعی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13671

به "اولویت های بلینکن از دیدگاه ایندیپندنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت های بلینکن از دیدگاه ایندیپندنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید