اولین استانی که مدارسش دوباره غیرحضوری شد ، ستاد کرونای استانی تصویب کرد

به گزارش دَبی بلاگ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به فصل بازگشایی مدارس مخالفت صریح خود با بازگشایی مدارس به صورت حضوری از نیمه شهریور را اعلام کردیم که این موضوع با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب و قطعی شد.

اولین استانی که مدارسش دوباره غیرحضوری شد ، ستاد کرونای استانی تصویب کرد

به گزارش خبرنگاران آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، فرهاد ابول نژادیان گفت: متاسفانه با وجود تلاش شبانه روزی همکارانمان در حوزه بهداشت و درمان شاهد ورود سه شهر بهبهان، امیدیه و آغاجاری به شرایط قرمز کرونا هستیم.

وی هشداد دارد: موضوع بازگشت کرونا به شرایط قرمز در این 3 شهر، برای کل شهرهای استان زنگ هشدار جدی است تا مردم بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هم اکنون شرایط کلی استان نیز در حالت هشدار است و ما نسبت به عواقب ناشی از پایین آمدن سطح مشارکت مردم در رعایت مسائل بهداشتی به شدت نگران هستیم.

این مقام مسئول در واکنش به تصمیم آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس به شکل حضوری بیان داشت: با توجه به فصل بازگشایی مدارس مخالفت صریح خود با بازگشایی مدارس به صورت حضوری از نیمه شهریور را اعلام کردیم که این موضوع با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب و قطعی شد.

ابول نژادیان گفت: از مردم استان خواهشمند هستیم که در رعایت پروتکل های بهداشتی همچون روزهایی که منجر به خروج استان از پیک شد، مشارکت داشته باشند. در بیرون از خانه حتما از ماسک استفاده کنند ، فاصله اجتماعی را رعایت و در هیج تجمعی شرکت نکنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11436

به "اولین استانی که مدارسش دوباره غیرحضوری شد ، ستاد کرونای استانی تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین استانی که مدارسش دوباره غیرحضوری شد ، ستاد کرونای استانی تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید