آنالیز دوربین وان پلاس 8 پرو در DxOMark - بهتر از آیفون ها و S20 پلاس

به گزارش دَبی بلاگ، DxOMark یکی از معتبرترین وبسایت های آنالیز دوربین به حساب می آید که دوربین های موبایلی را از جهات مختلفی مورد آنالیز قرار می دهد. آنالیز دوربین وان پلاس 8 پرو در DxOMark جدیدترین موردی است که در وبسایت آنها قرار گرفته. در ادامه نگاهی مختصری خواهیم داشت به این آنالیز. با ما همراه باشید.

آنالیز دوربین وان پلاس 8 پرو در DxOMark - بهتر از آیفون ها و S20 پلاس

آنالیز دوربین وان پلاس 8 پرو توسط تیم DxOMark

وان پلاس 8 پرو از تیم DxOMark امتیاز 119 را گرفته است. بدین ترتیب این گوشی با شکست گلکسی S20 Plus سامسونگ در صندلی دهم برترین دوربین های موبایلی قرار می گیرد. این گوشی همچنین بالاتر از تمام آیفون های اپل نیز نهاده شده، البته به غیر از آیفون SE جدید که هنوز مورد آنالیز قرار نگرفته است. وان پلاس 8 پرو با این امتیاز پس از میت 30 پرو، Mi CC9 Pro Premium شیائومی و S20 Ultra سامسونگ و P40 Pro هوآوی قرار می گیرد.

وان پلاس 8 پرو در بخش عکاسی امتیاز 126 را کسب نموده است. ثبت جزئیات بالا، نوردهی دقیق و سطح نویز پایین مورد تحسین DxOMark نهاده شد. همچنین سیستم فوکوس اتوماتیک سریع و قابل اعتماد و رنگ با جزئیات عالی در زمان استفاده از دوربین فوق عریض در کنار کیفیت خوب تصاویر در زمان استفاده از فلش نیز از نکات مثبت دوربین های وان پلاس 8 پرو است.

DxOMark به دوربین این گوشی ایراداتی مانند وایت بالانس، هایلایت در صحنه های چالشی، افکت های مصنوعی در لبه های تصاویر ثبت شده با دوربین فوق عریض و نوردهی و نویز در شرایط با نور کم نیز وارد دانسته است. علاوه براین، با اشاره به بهبود قابلیت زوم در این گوشی، گفته است که در رده بهترین های این قابلیت نیست.

فیلمبرداری رضایت بخش اما نه عالی

وان پلاس 8 پرو در فیلمبرداری امتیاز 103 را کسب نموده است. نوردهی، رنج دینامیکی، دقت رنگ ها، لرزشگیر خود و سطح جزئیات از نکات مثبت دوربین در حالت فیلمبرداری اعلام شده است. البته DxOMark به مشکلاتی در زمان عملکرد فوکوس اتوماتیک، نویز قابل مشاهده موقتی و نوردهی کم به سایه ها در HDR نیز اشاره نموده است.

به طورکلی در این آنالیز، DxO معتقد است که عملکرد دوربین وان پلاس 8 پرو به عنوان یک پرچمدار قابل قبول بوده و هیچ نقطه ضعف جدی ندارد. دوربین اصلی به لطف نوردهی عالی و دقت رنگی خوب، جزئیات بالا و سطح نویز مورد قبول، یک دوربین ایده ال است. با این حال، قابلیت زوم و عملکرد دوربین فوق عریض قابل مقایسه با بهترین ها در این بخش نیست.

منبع : سخت افزار

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: آی تابناک
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9404

به "آنالیز دوربین وان پلاس 8 پرو در DxOMark - بهتر از آیفون ها و S20 پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دوربین وان پلاس 8 پرو در DxOMark - بهتر از آیفون ها و S20 پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید