بلان گزینه بارسلونا برای جانشینی ستین

به گزارش دَبی بلاگ، او راهنمایی های بزرگی مثل بوردو، تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن را برعهده داشته است. همچنین او از سال 1996 تا 1997 به عنوان بازیکن برای بارسلونا بازی نموده است.

بلان گزینه بارسلونا برای جانشینی ستین

رسانه اسپانیایی اطلاع داد سرمربی سابق تیم ملی فرانسه گزینه راهنمایی بارسلونا شد.

به گزارش فارس، نشریه موندو دپورتیوو اسپانیا اطلاع داد بسیاری از گزارش ها حاکی از آن است کیکه ستین، سرمربی بارسلونا بعد از شکست مقابل اوساسونا و از دست دادن قهرمانی لالیگا در آستانه برکناری واقع شده است.

به همین دلیل گزینه های برای جانشینی ستین مطرح می گردد. به همین دلیل خورخه مندز، مدیر برنامه مشهور پرتغالی وارد عمل شده و لورن بلان، سرمربی فرانسوی را به آبی-اناری ها پیشنهاد داد.

بلان بنا به دلایلی مختلف می تواند گزینه مناسبی برای نشستن روی نیمکت آبی-اناری ها باشد. او راهنمایی های عظیمی مثل بوردو، تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن را برعهده داشته است. همچنین او از سال 1996 تا 1997 به عنوان بازیکن برای بارسلونا بازی نموده است.

البته یک مشکل عظیم وجود دارد بلان از 4 سال گذشته که پاری سن ژرمن را ترک کرد هیچ تیمی را مربیگری ننموده است. لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا بعد از باخت مقابل اوساسونا به شدت عصبانی بود و مقصر تمام ناکامی ها را سرمربی تیم معرفی کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10414

به "بلان گزینه بارسلونا برای جانشینی ستین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلان گزینه بارسلونا برای جانشینی ستین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید