ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ یحیی بدون شگفتی؟

به گزارش دَبی بلاگ، پرسپولیس باید در هفته بیست سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال برود و شهرآورد شماره 95 پایتخت را مقابل این تیم برگزار کند. چینش ترکیب دربی همیشه یکی از دغدغه های سرمربیان دو تیم بوده و در این میان شرایط مصدومان دو تیم هم، اما و اگر هایی ایجاد کرده و دربی 95 هم از این قائده مستثنی نیست.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ یحیی بدون شگفتی؟

با این وجود بر اساس اخباری که به دستمان رسیده و طبق آخرین اطلاعات موجود ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

گلر: حامد لک

لک قرار است دومین دربی دوران فوتبالی خودش را در لیگ برتر تجربه کند و در بازی رفت که به تساوی دو - دو ختم شد که نتوانست دروازه خودش را بسته نگه دارد.

مدافع راست: سیامک نعمتی

یکی از مصدومان پرسپولیس بود که در نهایت به این بازی رسید و برخلاف اینکه گفته شده مهدی شیری در این پست بازی می کند خود نعمتی بازی خواهد کرد.

مدافع چپ: وحید امیری

در جناح چپ ماجرا فرق می کند و یحیی بازیکن تخصصی خودش را در این پست آماده در اختیار ندارد و سعید آقایی بازی نخواهد کرد و وحید امیری همچنان مدافع چپ پرسپولیس است.

مدافع میانی: سیدجلال حسینی

سیدجلال حسینی که این روز ها درگیر حواشی ویدیوی منتشر شده است کاپیتان و امید اول سرخپوشان در خط دفاع است و با توجه به مصدومیت کنعانی زادگان وظیفه ویژه تری بر عهده دارد.

مدافع میانی: کنعانی زادگان

مصدومیت شدیدی که درگیرش شده بود پرسپولیسی ها را نگران کرده بود، ولی کادر پزشکی به زور آمپول او را به این بازی رسانده است، ولی در آمادگی صد در صد نیست و باید مراقب مچ پای مصدوم خودش باشد.

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی

نوراللهی که این روز ها یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس است جزو نفرات با تجربه ای است که حضورش در ترکیب پرسپولیس خیلی به کار این تیم خواهد آمد.

هافبک دفاعی: کمال کامیابی نیا

کمال هم یکی از مصدومان پرسپولیس بود که با تلاش کادر پزشکی در نهایت آماده دربی شد. کمال هم یک مهره کلیدی در مرکز میدان پرسپولیس است.

هافبک راست: احسان پهلوان

پهلوان هم از دربی دومی های پرسپولیس است که در پست هافبک راست این تیم جا افتاده است و می تواند از نفرات تاثیر گذار دربی باشد.

هافبک چپ: مهدی ترابی

ترابی این روز ها ستاره پرسپولیس است و نفر اصلی این تیم در طراحی حملات و شکل دهی به فاز هجومی این تیم است و مدافعان استقلال کار سختی در مهار او خواهند داشت.

مهاجم: عیسی آل کثیر

آل کثیر در دربی رفت به دلیل محرومیت غایب بود و حالا فرصت این را دارد تا در مهم ترین بازی فصل توانایی های خودش را نشان دهد.

مهاجم: شهریار مغانلو

مغانلو چهره اصلی خط حمله پرسپولیس در این روز ها محسوب می شود و احتمالا در دربی هم گزینه اصلی ختم شدن تو پ های ارسالی برای زدن ضربه نهایی است و میزان آمادگی او نقش مهمی در نتیجه این بازی دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال:

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر

ایلنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17682

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ یحیی بدون شگفتی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال؛ یحیی بدون شگفتی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید