تصاویر و مشخصات فنی گلکسی اس 20 فن ادیشن لو رفت

به گزارش دَبی بلاگ، سامسونگ قرار است به زودی از گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن رونمایی کند. تا به این لحظه تنها از نمای جلویی دستگاه و برخی از قابلیت های احتمالی آن مطلع بودیم اما خوشبختانه روز گذشته تصاویر کامل به همراه مشخصات فنی گلکسی اس 20 فن ادیشن لو رفت.

تصاویر و مشخصات فنی گلکسی اس 20 فن ادیشن لو رفت

بعد از عرضه پرچم داران سری اس و نوت 10، سامسونگ نسخه ارزان قیمت آن ها را با پسوند لایت راهی بازار کرد. اما ظاهرا غول کره ای قصد دارد تنوعی در این نوع نام گذاری ایجاد کرده و برای سری اس 20، از پسوند فن ادیشن استفاده کند. بنابراین وقتی صحبت از فن ادیشن می شود، منظور همان لایت است.

تا به امروز تنها از نمای روبرویی گلکسی اس 20 فن ادیشن تصاویری منتشر شده بود، اما OnLeaks@، یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری در توییتر، تصاویری کامل از این گوشی را با کاربران به اشتراک گذاشت که به لطف آن می توانیم نمای پشتی محصول را هم مشاهده کنیم. علاوه بر این ها، اطلاعات در رابطه با مشخصات فنی گلکسی اس 20 فن ادیشن تنها در حد حدس و گمان بود اما با استناد به آنچه که OnLeaks منتشر کرده، می توانیم با قاطعیت بیشتری در این رابطه نظر بدهیم.

  • تصویری از گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن منتشر شد

نمایشگر، نرم افزار، باتری

نام این محصول همانطور که اشاره شده گلکسی اس 20 فن ادیشن 5G است (Galaxy S20 FE 5G) و اینطور که به نظر می رسد از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی با اس 10 لایت دارد. به گفته OnLeaks، نمایشگر این محصول احتمالا 6.5 اینچی و دارای حفره ای در مرکز برای تعبیه دوربین سلفی است. اما طبق گزارشی که اخیرا منتشر شد، ظاهرا سامسونگ قرار بود از همان نمایشگر 6.7 اینچی بکار رفته در گلکسی نوت 20، در این گوشی استفاده کند.

طبق اطلاعات جدید، این نمایشگر 120 هرتزی است و بنابراین نباید انتظار قیمت پایینی را داشته باشیم. در قسمت بالای آن، درست مانند گوشی های سری اس 20 و نوت 20، حفره ای در نظر گرفته شده که محل تعبیه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. این گوشی از حواشی بسیار کمی برخوردار بوده و نمای زیبایی دارد اما در مقایسه با پرچم داران اصلی، حواشی آن اندکی بیشتر است. همچنین این محصول با بهره مندی از گواهی ضد آب IP68، تا حد زیادی در مقابل ورود آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

اندروید 10 سوار بر جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 2.5، بخش نرم افزاری اس 20 فن ادیشن را تشکیل می دهند و به نظر می رسد این گوشی جز اولین محصولاتی باشد که به روزرسانی اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3.0 را نیز دریافت کند. سامسونگ برای این گوشی یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته که با توجه به آن می توانیم بگوییم احتمال اینکه نمایشگر 6.7 اینچی باشد بسیار زیاد است.

دوربین گلکسی اس 20 فن ادیشن

همانطور که پیش تر شنیده بودیم، روی پنل پشتی این گوشی 3 دوربین در یک ماژول مشابه با ماژول گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس قرار گرفته اند که احتمالا شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، فوق عریض 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ نمایی 3 برابری می شوند.

گفته می شود کیفیت عکاسی این گوشی مشابه اس 20 و اس 20 پلاس است بنابراین با یک محصول قدرتمند در زمینه عکاسی و فیلم برداری روبرو خواهیم بود. متاسفانه در رابطه با کیفیت فیلم برداری این گوشی خبری منتشر نشده اما اگر قرار باشد همان عملکرد اس 20 را از آن ببینیم، بنابراین احتمالا اس 20 فن ادیشن می تواند در وضوح 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند.

  • گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن با پردازنده اگزینوس 990 در گیک بنچ دیده شد

مشخصات فنی گلکسی اس 20 فن ادیشن

علی رغم نقدها زیاد از سوی کاربران، سامسونگ در محصولات پرچم دار و میان رده خود از پردازنده اگزینوس استفاده می کند. البته نسخه اسنپدراگون پرچم دارها نیز عرضه می شود اما فقط محدود به بازار آمریکاست. با این حال به نظر می رسد مانند گلکسی اس 10 لایت، اس 20 فن ادیشن نیز در تمامی بازارها به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز خواهد شد و این می تواند بهترین خبر برای آن دسته از کاربرانی باشد که به دنبال محصولی قدرتمند از سامسونگ با پردازنده ساخت کوالکام هستند.

از آن جایی که این گوشی قرار است یک پرچم دار مقرون به صرفه باشد، احتمالا سامسونگ آن را به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می کند تا قیمت تمام شده محصول افزایش نیابد. با این حال گفته می شود این مشخصات برای نسخه پایه این محصول در نظر گرفته شده و کاربران می توانند به مدلی با 8 گیگابایت رم هم دسترسی داشته باشند.

تاریخ معرفی، قیمت، بازار عرضه

اینطور که به نظر می رسد، گلکسی اس 20 فن ادیشن در فصل چهارم امسال و قبل از تعطیلات سال جدید راهی بازار می شود. احتمال اینکه این گوشی حوالی رونمایی از آیفون 12 معرفی شود نیز بسیار زیاد است چرا که هدف سامسونگ از تولید آن، رقابت با آیفون 12 و آیفون 12 مکس، پرچم دارن مقرون به صرفه اپل است.

گلکسی اس 20 فن ادیشن در رنگ های قرمز، سفید، سبز و نارنجی، در تمام بازارهایی که تا به امروز محصولات سامسونگ در آن عرضه می شده اند به فروش می رسد و قیمت آن هم 799 دلار خواهد بود. بدین ترتیب شاهد یک نبرد تمام عیار بین این گوشی و آیفون 12 خواهیم بود.

  • گلکسی اس 21 بدون سنسور ToF (مدت پرواز) راهی بازار می شود

منبع: PhoneArena ,Tech Radar

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11083

به "تصاویر و مشخصات فنی گلکسی اس 20 فن ادیشن لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و مشخصات فنی گلکسی اس 20 فن ادیشن لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید