تیم ملی گلبال بدون محک جدی برای کسب سهمیه پارالمپیک آماده می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مهدی نباتی در مصاحبه با خبرنگاران، با یادآوری اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی گلبال از 6 آبان ماه شروع می گردد، گفت: برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه آماده می شویم که حکم انتخابی پارالمپیک برای ما دارد. این رقابت ها تنها میدانی است که به واسطه حضور در آن می توانیم سهمیه لازم برای پارالمپیک را به دست بیاوریم و از همین حیث اهمیت زیادی برای مان دارد.

تیم ملی گلبال بدون محک جدی برای کسب سهمیه پارالمپیک آماده می گردد

وی با یادآوری اینکه گلبال ایران پس از دو دوره حضور در پارالمپیک های پکن و لندن در دوره پیشین این بازی ها (ریو 2016) غایب بود، گفت: می خواهیم برای پارالمپیک پیش رو کسب سهمیه کنیم. این سهمیه را می توانستیم از حضور در دو دوره اخیر مسابقات جهانی به دست بیاوریم اما در رقابت های 2018 نتوانستیم یکی از سه تیم برتر شویم. در مسابقات سال جاری هم که اصلا حضور نداشتیم. بنابراین رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تنها فرصتی است که به واسطه حضور در آن می توانیم کسب سهمیه کنیم.

سرمربی تیم ملی گلبال با یادآوری اینکه تنها یک تیم از این رقابت ها صاحب سهمیه پارالمپیک می گردد، توضیح داد: همین مسئله گویای حساسیت و سختی مسابقات است و اینکه باید با بهترین تدارکات و آمادگی در آن شرکت کنیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم. این در حالی است که به خاطر مسائل و کمبودهای اقتصادی تاکنون نتوانسته ایم بخشی از برنامه های موردنظر برای آماده سازی را اجرا کنیم.

نباتی تاکید نمود: در مجموع پیش بینی 6 مرحله اردو را نموده بودیم که تاکنون سه مرحله آن را برگزار نموده ایم. مرحله چهارم هم از هفته آینده شروع می گردد. در جریان تمرینات مان دیدارهایی تدارکاتی داشته ایم اما هیچ یک از آنها در جریان تورنمنت بین المللی و در کل با یک تیم خارجی نبوده است. تا سرانجام اردوهای پیش بینی شده هم چنین برنامه ای برای اردونشینان اجرا نخواهد شد.

وی ادامه داد: متقاضی اعزام تیم ملی گلبال به تورنمنت بین المللی یا مهیا شدن شرایط دیدار با تیم های خارجی بودیم تا اینگونه میزان آمادگی تیم را جدی تر محک بزنیم اما به خاطر محدودیت های اقتصادی با این درخواست ما موافقت نشد. بنابراین به ناچار تا به امروز تمام دیدارهای تدارکاتی را با تیم های داخلی داشته ایم و همین روند را هم ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی گلبال تاکید نمود: درست است که در بازی های پاراآسیایی اندونزی قهرمان شدیم اما کارمان برای قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و کسب سهمیه پارالمپیک سخت است. در این رقابت ها تیم هایی مانند چین و کره جنوبی شرکت دارند که در مسابقات جهانی اخیر شرکت داشتند. چین در همین رقابت ها سوم شد.

نباتی گفت: اخیرا تورنمنتی به میزبانی تایلند برگزار گردید که در آن تیم هایی مانند عراق، ژاپن و مالزی شرکت داشتند. با مرور فیلم این دیدارهای این تورنمنت و عملکرد تیم های آسیایی حاضر در مسابقات جهانی در جریان وضعیت حریفان خود قرار می گیریم تا بتوانیم با شناخت بیشتر آماده رقابت با آنها شویم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات گلبال قهرمانی آسیا - اقیانوسیه و انتخابی پارالمپیک آذرماه به میزبانی ژاپن برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3547

به "تیم ملی گلبال بدون محک جدی برای کسب سهمیه پارالمپیک آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی گلبال بدون محک جدی برای کسب سهمیه پارالمپیک آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید