جزییات طراحی و تمام مشخصات گلکسی نوت 20 لو رفت

به گزارش دَبی بلاگ، روز گذشته به لطف انتشار یک گزارش از جانب یکی از سایت های قابل اعتماد، به طراحی و جزییات گلکسی نوت 20 اولترا پرداختیم و حالا سایت WinFuture.de طراحی و تمام مشخصات مدل استاندارد این خانواده یعنی گلکسی نوت 20 را فاش کرده است.

جزییات طراحی و تمام مشخصات گلکسی نوت 20 لو رفت

بر اساس این گزارش، گلکسی نوت 20 از نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2400 در 1080، نسبت تصویر 20:9 و رفرش ریت 60 هرتز بهره می برد. بنابراین این گوشی برخلاف برادر بزرگ تر خود و البته تمام گوشی های خانواده اس 20 فاقد رفرش ریت بالا خواهد بود. حسگر اثر انگشت این گوشی هم زیر نمایشگر تعبیه شده و به دلیل تاخیر 26 میلی ثانیه ای قلم S Pen این گوشی، در این زمینه نسبت به برادر بزرگ تر خود حرف کمتری برای گفتن دارد.

مدل اگزینوس این گوشی هم مجهز به تراشه اگزینوس 990 است و در کنار آن کاربران باید انتظار 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشند. طبق این گزارش، گوشی موردنظر از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی کند و بنابراین نمی توان حافظه داخلی آن را افزایش داد.

ابعاد این گوشی به 161.6 در 75.2 در 8.3 میلی متر می رسد و در سه رنگ مشکی، برنزی و سبز روانه بازار می شود. همچنین به لطف داشتن گواهی IP68 به اندازه کافی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

برای عکس های سلفی کاربران می توانند از یک دوربین 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 استفاده کنند که از قابلیت فوکوس اتوماتیک dual-pixel هم بهره می برد. در پنل پشتی سه دوربین دیده می شود. دوربین اصلی از نوع 12 مگاپیکسلی و دارای گشودگی دیافراگم F/1.8 است. در کنار آن نباید دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با قابلیت زوم هیبریدی 3 برابری را از قلم بیندازیم. از لحاظ فیلمبرداری هم می توان با حداکثر رزولوشن 8K و سرعت 30 فریم در ثانیه از این گوشی استفاده کرد.

انرژی این گوشی هم از طرف باتری 4300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و باید به پشتیبانی از شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس هم اشاره کنیم. گلکسی نوت 20 مانند برادر بزرگ تر خود از قابلیت بی سیم DeX و سرویس گیمینگ ابری مایکروسافت هم پشتیبانی می کند. در هر صورت چیزی به معرفی این گوشی ها باقی نمانده و حدود دو هفته دیگر در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد) این گوشی ها رسما معرفی خواهند شد.

منبع: Sam Mobile

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10512

به "جزییات طراحی و تمام مشخصات گلکسی نوت 20 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات طراحی و تمام مشخصات گلکسی نوت 20 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید