جلوگیری از ورود 230 دستگاه خودرو به خراسان جنوبی ، مردم همکاری نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان از خروج 90 دستگاه و ورود 230 دستگاه خودرو جلوگیری شده است.

جلوگیری از ورود 230 دستگاه خودرو به خراسان جنوبی ، مردم همکاری نمایند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، ناصر خوش خبر، معاون استاندار خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: این طرح با عنوان طرحی ملی و با هدف قطع زنجیره انسانی ابتلاء به کرونا بر اساس تصمیمات کشوری ابلاغ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در این کمیته محورهای ورودی و خروجی استان در شهرستان های قاین، زیرکوه، طبس، نهبندان و سرایان برای تشدید نظارت معین شدند.

وی اظهار کرد: از ساعت صفر بامداد آدینه، کلیه عوامل کنترلی در محورها مستقر شدند.

ممانعت از ورود و خروج 320 دستگاه خودرو

خوش خبر ادامه داد: از زمان اجرای طرح تا به امروز از خروج بیش از 90 دستگاه خودرو که قصد سفر به خارج استان را داشتند، ممانعت شد.

سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی خراسان جنوبی افزود: همچنین از ورود 230 دستگاه هم که از دیگر استان ها قصد سفر به خراسان جنوبی داشتند، جلوگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با انسجام و همدلی بین تمام نیروها و عوامل اجرایی و استقبال مردم تا به امروز شرایط خوبی نسبت به اجرای طرح در استان داشته ایم.

خوش خبر اظهار کرد: پلاک خودروها، بیمه و کارت ملی از جمله ملاک های معین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: همزمان با این معیارها، کمیته ای در فرمانداری ها مرکب از ثبت احوال، نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها برای تشخیص هویت خودروها همکاری دارند.

مردم همکاری نمایند

سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی در خراسان جنوبی افزود: سایر اقدامات باید در کنار این طرح به کارگیری گردد تا بتوانیم به افزایش ضریب سلامت شهروندان یاری کنیم.

خوش خبر خواهان در خانه ماندن شهروندان و عدم شکل گیری هرگونه تجمعات انسانی شد و گفت: همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه اقشار می تواند در از بین بردن کرونا نقش بسزایی ایفا نماید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورهای صادر شده از امروز، یک سوم نیروهای ادارات باید برای جوابگوی ارباب رجوع در ادارات حضور یافته و دو سوم آن ها از مرخصی استفاده نمایند که می طلبد مورد توجه مدیران و کارکنان قرار گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7021

به "جلوگیری از ورود 230 دستگاه خودرو به خراسان جنوبی ، مردم همکاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از ورود 230 دستگاه خودرو به خراسان جنوبی ، مردم همکاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید