خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: ترمزهای توسعه استان باید شناسایی شوند

به گزارش دَبی بلاگ، مشهد- خبرنگاران- استاندار خراسان رضوی گفت: افرادی که از حرکت رو به توسعه استان ممانعت می نمایند، باید شناسایی و معرفی شوند.

خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: ترمزهای توسعه استان باید شناسایی شوند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان شامگاه یکشنبه در ملاقات با اعضای انجمن های صنایع همگن - خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: دبیرخانه کمیته فراوری، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در استانداری خراسان رضوی ایجاد شده است که در آن مسائل واحدهای فراوریی شناسایی و در 2 بخش مورد آنالیز قرار می گیرد.

وی بیان نمود: مسائلی که احتیاج به اصلاح قانون و مصوبه دارد، به این کمیته معرفی می گردد تا برای برطرف مسائلی که قابل حل است اقدام لازم صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی، بخش معدن را از پیشران های اصلی توسعه استان برشمرد و اضافه کرد: کار کردن در بخش معدن توان و همت بسیار زیادی را می طلبد.

معتمدیان اضافه کرد: عمده ترین موانع پیش روی توسعه معدنی استان مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست است که با حل آن می توان شاهد جهش مطلوبی در حوزه فراوری بود.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر اخیر معاون اول رییس جمهوری به مشهد گفت: در این سفر یاری های فنی و اعتباری مطلوبی به استان تعلق گرفت که از جمله در حوزه راه هشت هزار میلیارد ریال و در بخش آبرسانی هفت هزار میلیارد ریال اعتبار دریافت شده است.

فراخوان برای شناسایی مسائل واحدهای فراوریی و تصمیم گیری برای حل آنها، راه اندازی سامانه جامع اطلاعات واحدهای اقتصادی، تامین اقتصادی واحدهای اقتصادی از محل تفاهم نامه سفر جهانگیری برای طرح های اولویت دار استان، تخصیص و تامین مسائل ارزی و احصای آن ها، ایجاد شهرک صنعتی پوشاک و تسهیل و روان سازی مسائل حوزه معدن از جمله مباحث و مصوبات این جلسه بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17073

به "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: ترمزهای توسعه استان باید شناسایی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان رضوی: ترمزهای توسعه استان باید شناسایی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید