خبرنگاران راه های توسعه همکاری ها میان هلال احمر ایران و پاکستان بررسی شد

به گزارش دَبی بلاگ، اسلام آباد - خبرنگاران - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی پاکستان طی دیدار با رییس ایالتی سازمان هلال احمر این کشور، راه های توسعه همکاری های دوجانبه را مورد بررسی قرار داد.

خبرنگاران راه های توسعه همکاری ها میان هلال احمر ایران و پاکستان بررسی شد

به گزارش خبرنگاران، احمد محمدی سرکنسول ایران در کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان روز پنجشنبه طی دیدار با خانم شهناز حمید رییس هلال احمر این ایالت، در خصوص افزایش همکاری های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هلال احمر ایالت سِند گفت و گو کرد.

در این دیدار که در دفتر مرکزی هلال احمر ایالت سند پاکستان انجام شد، دو طرف از آخرین شرایط شیوع ویروس کرونا در دو کشور مطلع شدند و سرکنسول کشورمان با اشاره به توان تولید کیت تشخیص کووید-19 و انواع واکسن با کیفیت و قیمت مناسب در ایران، آمادگی جمهوری اسلامی را برای تهیه و صادرات این محصولات به پاکستان بیان نمود.

محمدی همچنین چند صد کیت تشخیص کرونا که توسط یکی از بیمارستان های ایرانی به هلال احمر ایالت سند پاکستان هدیه شده بود را به ریاست این سازمان تحویل داد.

بیستم اسفندماه سال گذشته نیز رییس بنیاد خیریه و امدادایدهی پاکستان کمک 200 هزار دلاری برای مقابله با ویروس کرونا در ایران را در اختیار احمد محمدی سرکنسول کشورمان در شهر کراچی قرار داده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10636

به "خبرنگاران راه های توسعه همکاری ها میان هلال احمر ایران و پاکستان بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه های توسعه همکاری ها میان هلال احمر ایران و پاکستان بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید