خبرنگاران سالگرد مرحوم مهرداد اولادی برگزار نمی گردد

به گزارش دَبی بلاگ، ساری - خبرنگاران - چهارمین سالگرد درگذشت مهرداد اولادی بازیکن فقید قائمشهری عضو تیم ملی سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور برگزار نمی گردد.

خبرنگاران سالگرد مرحوم مهرداد اولادی برگزار نمی گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، خانواده مرحوم اولادی با نصب پارچه نوشته ای در قائمشهر این تصمیم را اطلاع رسانی کردند.

بر اساس اعلام باشگاه نساجی ، مراسم سالگرد مهرداد اولادی قادیکلایی بازیکن فقید عضو تیم ملی و تیم های سرخابی پایتخت همانند سه سال گذشته قرار بود 31 فروردین ماه جاری در زادگاهش برگزار گردد.

مهرداد اولادی بازیکن فقید قائمشهر عضو تیم ملی و سرخابی پایتخت که سابقه بازی در تیم های امارتی را نیز در کارنامه اش داشت، 31 فروردین ماه سال 95 براثر ایست قلبی در بیمارستان تجریش تهران درگذشت .

این بازیکن عضو تیم ملی در زمان مرگ 31 ساله بود.

یک سال قبل از مهرداد اولادی قادیکلایی در مهرماه سال 94 هادی نوروزی کاپیتان مازندرانی سرخپوشان نیز به دلیل ایست قلبی در منزلش در تهران درگذشت.

شیوع ویروس کرونا در استان مازندران با شناسایی 2 بیمار بابلی از سوی دانشگاه علوم پزشکی این شهر در سی ام بهمن ماه آغاز شد. بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در 24 ساعت گذشته 94 بیمار کرونایی در این استان در بیمارستان بستری شدند و هم اکنون آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های این خطه شمال کشور به 496 نفر رسید.

از حدود 25 روز قبل تا به امروز ابتلا به ویروس کرونا در استان مازندران فرایند کاهشی به خود گرفت و از سه روز پیش هم دو رقمی شد، ولی در روزهای اخیر به دلیل آنچه کهعدم رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده، آمار ابتلا به این ویروس در استان فرایند افزایشی به خود گرفت .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7845

به "خبرنگاران سالگرد مرحوم مهرداد اولادی برگزار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سالگرد مرحوم مهرداد اولادی برگزار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید