خبرنگاران شیوع کرونا جهش یافته هزینه های سنگینی به کرمانشاه وارد می کند

به گزارش دَبی بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه با هشدار نسبت به ورود کرونا جهش یافته به استان، گفت: شیوع و گسترش این ویروس هزینه های بسیار سنگینی به استان وارد می کند از این رو باید با رعایت نکات بهداشتی جلوی انتشار بیشتر آن را بگیریم.

خبرنگاران شیوع کرونا جهش یافته هزینه های سنگینی به کرمانشاه وارد می کند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در نشست با مجمع خیرین امنیت ساز که در پردیس انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: شیوع سرایت ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بیشتر است و به راحتی بچه ها را نیز مبتلا می کند.

وی ادامه داد: این ویروس جهش یافته به سرعت ریه های انسان را درگیر و گفته می شود در مدت سه ساعت می تواند جان بچه ها مبتلا را بگیرد.

بازوند با بیان اینکه فعلا راه درمانی برای کرونا وجود ندارد، بهترین راه پیشگیری از ابتلا را رعایت توصیه های بهداشتی و زدن ماسک گفت و گفت: همچنان باید از حضور در تجمعات خودداری کنیم.

پلیس مورد اعتماد همه اهالی جامعه است

استاندار کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه پلیس یک نیروی مدنی است، گفت: ماموران خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی امروز بی هیچ اغراق و تعارفی مورد اعتماد و وثوق همه اهالی جامعه قرار دارند و بسکمک از ما روزانه از کمک و راهنمایی آنها بهره مند می شویم.

وی، امنیت را مقوله ای بسیار مهم، حساس و حیاتی توصیف کرد و گفت: امروز هیچ کس نمی تواند نقش مهم و اثرگذار پلیس را در برقراری امنیت پایدار کتمان کند چرا که همه ما بارها شاهد فداکاری ماموران پلیس در این راستا بوده ایم.

بازوند بیان کرد: امروز پلیس با مجموعه اقدامات موثر و امنیت آفرین خود مورد اعتماد همه اهالی جامعه قرار گرفته است و همین اعتماد باعث شده تا عموم شهروندان همکاری خوب و موثری با نیروی انتظامی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در ادامه تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز را گامی بلند برای ارتقا امنیت پایدار در استان دانست و گفت: باید امنیت را به سمت مردم محوری پیش ببریم چرا که تجربیات هشت سال دفاع مقدس به خوبی ثابت کرد هر زمان مردم پای کار بیایند نتایج به مراتب بهتری حاصل می شود.

وی شرح داد: جامعه ای پیروز خواهد بود و می تواند به توسعه و پیشرفت برسد که از شاخصه سلامت و امنیت برخوردار باشد چرا که هر موجود زنده ای به این 2 عامل نیاز مبرم و اساسی دارد و با دریافت آنهاست که می تواند فرد مفیدی برای جامعه خویش باشد.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش امنیت موجود در کشور و استان را به برکت حضور نیروهای مسلح بخصوص نیروی انتظامی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی امروز جزیره امن خاور میانه به شمار می رود و دشمنان پرشمارش نتوانسته اند آسیبی به امنیت آن وارد کنند.

استاندار کرمانشاه در سرانجام از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی استان نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز شاهد ارتقا امنیت و بهتر شدن شرایط باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16862

به "خبرنگاران شیوع کرونا جهش یافته هزینه های سنگینی به کرمانشاه وارد می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شیوع کرونا جهش یافته هزینه های سنگینی به کرمانشاه وارد می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید