خرید خانه در اهواز چقدر بودجه لازم دارد؟ ، قیمت مسکن در منطقه ها مقرون به صرفه اهواز چقدر است؟

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با توجه به آگهی های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در شهر اهواز، فهرستی از میانه قیمت خرید آپارتمان در بعضی از منطقه ها اهواز به دست آمده است.

خرید خانه در اهواز چقدر بودجه لازم دارد؟ ، قیمت مسکن در منطقه ها مقرون به صرفه اهواز چقدر است؟

بر اساس اطلاعات جدول زیر، کوی مهدیس با میانه قیمت 6.6 میلیون تومان از مقرون به صرفه ترین منطقه ها اهواز و محله کیانپارس با میانه قیمت 21.8 میلیون تومان از منطقه ها گران قیمت اهواز برای خرید خانه هستند.

در کنار محله کوی مهدیس با میانه قیمت 6.6 میلیون نومان، کیانشهر با میانه قمیت هشت میلیون تومان و محله سپیدار با میانه قیمت 8.8 میلیون تومان برای هر متر مربع آپارتمان در دیگر منطقه ها مقرون به صرفه اهواز برای خرید خانه هستند.

میانه قیمت خرید یک متر خانه در محله باهنر 10 میلیون تومان، گلستان 11.4 میلیون تومان و پادادشهر 15.6 میلیون تومان به دست آمده است.

کیان آباد و زیتون کارمندی منطقه های هستند که هر متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت به طور میانه 15.5 میلیون تومان آگاهی می گردد. در کنار این دو محله، محله کیانپارس با میانه قیمت 21.8 از منطقه ها گران قیمت اهواز برای خانه دار شدن هستند.

در جدول زیر میانه قیمت خرید آپارتمان مسکونی در بعضی از منطقه ها شهر اهواز را مشاهده می کنید.(دقت داشته باشید قیمت ها میانه قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر اهواز و حومه در 10 روز گذشته آگهی های دیوار است.)

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن خبرنگاران دنبال کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20228

به "خرید خانه در اهواز چقدر بودجه لازم دارد؟ ، قیمت مسکن در منطقه ها مقرون به صرفه اهواز چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خانه در اهواز چقدر بودجه لازم دارد؟ ، قیمت مسکن در منطقه ها مقرون به صرفه اهواز چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید