دانشجویان اصفهانی مقام اول مکعب بتنی هدفمند را در مسابقات بتن آمریکا کسب کردند

به گزارش دَبی بلاگ، گروه بتن دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات مؤسسه بتن آمریکا (aci) شاخه ایران به مقام نخست مسابقات نمونه مکعب بتنی دست یافتند.

دانشجویان اصفهانی مقام اول مکعب بتنی هدفمند را در مسابقات بتن آمریکا کسب کردند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این دوره از مسابقات که به همت انجمن علمی بین المللی بتن آمریکا (aci) شاخه ایران و مرکز تحقیقات بتن (متب) در 14 بخش با حضور دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور برگزار گردید، تیم بتن دانشگاه صنعتی اصفهان در خاتمه پیروز به کسب مقام نخست در گرایش مکعب بتنی هدفمند شد.

تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور امیرحسین فلاح نسب، کیاوش فلاح مهرجردی، امیرحسین امیری قشلاقی، مهدی یزدانی و ادیب طاهری با هدایت دکترمحمدرضا افتخار و دکتر پیغام اسدی در دو گرایش مکعب بتنی هدفمند و قاب بتنی محافظ تخم مرغ در این دوره از مسابقات شرکت نموده بودند.

همچنین دانشگاه صنعتی اصفهان در حالی به مقام نخست این گرایش در میان 24 تیم حاضر دست یافت که تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز به ترتیب در صندلی های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیست و دومین دوره مسابقات مؤسسه بتن آمریکا (aci) شاخه ایران همزمان با بیست و دومین دوره کنفرانس بتن و زلزله، به میزبانی پردیس فنی و مهندسی شهید عباس پور دانشگاه شهیدبهشتی در تهران برگزار گردید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4931

به "دانشجویان اصفهانی مقام اول مکعب بتنی هدفمند را در مسابقات بتن آمریکا کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان اصفهانی مقام اول مکعب بتنی هدفمند را در مسابقات بتن آمریکا کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید