ساخت اسکیت برد با چرخ 700 دلاری

به گزارش دَبی بلاگ، به نظر می رسد از چرخ های مک پرو می توان برای کارهایی به غیر از جابه جا کردن کیس استفاده کرد. یکی از کانال های یوتیوب با استفاده از این چرخ های 700 دلاری یک اسکیت برد جالب و البته سنگین وزن ساخته است.

ساخت اسکیت برد با چرخ 700 دلاری

یکی از کانال های یوتیوب به نام Braille Skateboarding چرخ های معمولی اسکیت برد را با چرخ های مک پرو تعویض نموده است. آن ها می گویند برای ساخت اسکیت برد با چرخ های مک پرو از کانال یوتیوب دیگری به نام Unbox Therapy الهام گرفته اند و برای رقابت با این کانال پس از سفارش دادن چرخ ها از اپل، اسکیت بردی که در ادامه می بینید را ساخته اند.

همانطور که می بینید فرایند تعویض چرخ های اصلا کار آسانی نبوده و آن ها پس از ساعت ها آزمون و خطا و سوراخ کردن، چرخ های مک پرو را با موفقیت به اسکیت برد نصب می نمایند. آزمایش های اولیه نشان می دهند که وزن اسکیت برد به خاطر استفاده از چرخ های فولادی مک پرو بالا رفته است. به غیر این مورد به نظر می رسد می توان بدون مشکل اسکیت سواری کرد.

اجرای بعضی حرکات نمایشی نشان داد که چرخ های مک پرو مقاومت کافی را دارند، البته قسمت اتصال چرخ ها به خاطر بکارگیری فقط یک پیچ کمی خم شد. دستکاری چرخ ها و تنظیم آن ها، سواری اسکیت را بهتر و اجرای حرکات نمایشی را آسان تر کرد، ولی وزن سنگین مانع از یک سواری نرم و بدون مشکل می شد.

اعضای کانال Braille Skateboarding بالاخره متوجه شدند که اسکیت سواری با چرخ های مک پرو تقریبا غیر ممکن است و لذت اسکیت سواری معمولی را ندارد.

منبع : دیجیاتو

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: آی تابناک
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8717

به "ساخت اسکیت برد با چرخ 700 دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت اسکیت برد با چرخ 700 دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید