شرکت گوگل 45 دقیقه پس از قطعی سرویس های خود آن ها را بازگردانی کرد

به گزارش دَبی بلاگ، عصر روز گذشته به طور ناگهانی سرویس های عظیم گوگل نظیر گوگل مپ، جیمیل، یوتیوب، گوگل پی، گوگل داک، گوگل هوم و گوگل درایو به طور غیر منتظره ای از دسترسی کاربران خارج شدند. اما پس از مدتی شرکت گوگل اظهار داشت که از این موضوع آگاهی داشته و در حال رفع کردن مشکل است.

شرکت گوگل 45 دقیقه پس از قطعی سرویس های خود آن ها را بازگردانی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،قطع شدن این سرویس ها حدود 45 دقیقه طول کشید و باعث شد کسب و کار های زیادی با ضرر روبرو شوند؛ گوگل در این راستا اظهار داشت که ما از تمامی افرادی که در این چند دقیقه متضرر شده اند عذرخواهی می کنیم و امیدوار هستیم این مشکل در آینده تکرار نشود.

از دیگر تاثیرات که این قطعی چند ساعته بر کسب و کار افراد داشت باید به افت جزئی شرکت مادر Alphabet در زمانی کمتر از یک ساعت اشاره نمود. بر اساس اطلاعاتی که کاربران در فضای مجازی منتشر کردند این قطعی در کشور های آمریکا، کانادا، هند، آفرقای جنوبی، آمریکای مرکزی و جنوبی، استرالیا و چند کشور آسیایی رخ داد.

تاثیر سرویس های گوگل روی نرم افزار Microsofts Outlook

لازم به ذکر است در پی این اتفاق نرم افزار Microsofts Outlook نیز با مسائل متعددی روبرو شد که علت اصلی آن استفاده این نرم افزار از بعضی از سرویس های گوگل است. بسیاری از افراد تصور می کردند این اتفاق صرفا برای خود آن ها و به مسائل مربوط به احراز هویت آن ها مربوط است، اما موضوع این گونه نبود و به صورت همگانی در سراسر دنیا رخ داده بود.

با این حال این سرویس های گوگل در بسیاری از نقاط دنیا بازگردانی شده است و تقریبا تمامی افراد به آن ها دسترسی دارند؛ گوگل همچنین اعلام نموده که در حال بازگردانی کامل سرویس های خود است و ممکن است این موضوع در بعضی از نقاط دنیا کمی طول بکشد. علت این اتفاق هنوز معلوم نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14282

به "شرکت گوگل 45 دقیقه پس از قطعی سرویس های خود آن ها را بازگردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت گوگل 45 دقیقه پس از قطعی سرویس های خود آن ها را بازگردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید