قیمت تخم مرغ اعلام شد

به گزارش دَبی بلاگ، حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی اطلاعیه ای اعلام نمود که قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی بسته به وزن آن، حدود 20.000 تومان معین شده و با هرگونه افزایش قیمت تخم مرغ بیش از نرخ مصوب برخورد قانونی خواهد شد.

قیمت تخم مرغ اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه علت افزایش قیمت تخم مرغ، افزایش هزینه ها از جمله حقوق ودستمزد، حمل ونقل، خوراک و غیره و همچنین حفظ و استمرار فراوری، عنوان شده که بر این اساس سقف قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در مرغداری حداکثر 95000 ریال قیمت مصرف کننده هر شانه تخم مرغ 30 عددی بسته به وزن آن در حدود 20.000 تومان معین شد.

همچنین سازمان حمایت تاکید نموده که فروش تخم مرغ با قیمت های بالاتر از قیمت مصوب تخلف و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم با متخلفان، توسط بازرسان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوریکنندگان و سازمان های صمت استانی صورت می گیرد. این در حالی است که در روزهای اخیر قیمت هر شانه تخم مرغ در سطح خرده فروشی ها به 32 هزار تومان هم رسیده است.

البته طبق اعلام سازمان حمایت هماهنگی لازم با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، فروشگاه های زنجیره ای و تشکل های فراوریی اجرا شده و توزیع گسترده و کافی تخم مرغ با حداقل سود عمده وخرده فروشی در مراکز یادشده در حال اجرا است.

صادرات تخم مرغ متوقف شد

همچنین براساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار به منظور استفاده از ظرفیت تشکل های و اتحادیه های فراوریی، تنظیم بازار تخم مرغ بر عهده اتحادیه مرکزی مرغداران میهن قرارگرفته و در شرایطی که قیمت تخم مرغ در کشور فرایند افزایشی داشته است، با هماهنگی اجرا شده با اتحادیه ذیربط صادرات تخم مرغ تا زمان تنظیم بازار داخلی متوقف شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9998

به "قیمت تخم مرغ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تخم مرغ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید