لباس هایی که در مراسم گلدن گلوب 2020 خوش درخشیدند

به گزارش دَبی بلاگ، بسیاری بر این باورند که بعد از اسکار معتبرترین مراسم فیلم و سریال گلدن گلوب است. در مراسم گلدن گلوب که برای غیرقابل پیش بینی بودنش شهرت دارد، سلبریتی هایی که شرکت می نمایند همواره کسانی هستند که جدیدترین ترندهای دنیای فشن را بر روی فرش قرمز می آورند. در ادامه بعضی از این لباس ها را آنالیز می کنیم.

لباس هایی که در مراسم گلدن گلوب 2020 خوش درخشیدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مجله های مد، هفتاد و هفتمین مراسم جوایز گلدن گلوب در حالی برگزار گردید که برخلاف تصور همه که فکر می کردند جوکر به عنوان بهترین فیلم درام انتخاب گردد فیلم 1917 برنده این جایزه شد. در عوض واکین فینیکس برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم درام جوکر شد. رامی یوسف برای سریال Ramy و فیبی والر بریج برای سریال Fleabag در بخش موزیکال و کمدی هر دو برنده بهترین بازیگر نقش اول شدند. همچنین فیلم جذاب کوئنتین تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود پیروز به دریافت جایزه در 3 رشته شد.

در این مراسم ستاره های سینما و تلویزیون از کشورهای مختلف در لباس های پرزرق و برق خود برای جلب توجه رقابت کردند. آنها در گلدن گلوب 2020 با لباس های اوت کوتور و جواهرات نفیس از برندهای مطرح یکی از هیجان انگیزترین سال ها تا به امروز را رقم زدند.

در مراسم فرش قرمز گلدن گلوب یا هر فرش قرمز دیگری اصولا لباس های مردان در مرتبه بعد از لباس زنان قرار می گیرد و کم اهمیت تر است، اما سال جاری ثابت شد که لباس های مردانه نیز با به خرج دادن ظرافت در خیاطی می توانند خیره کننده و بحث برانگیز باشند. بعضی از بهترین لباس های سلبریتی ها را در این مراسم در زیر ببینید.

ژائو شوزنتونی کالت در لباسی از برند Erdemرامی ملک یک کت مخمل مشکی و پیراهن اسکینی سفید با شلوار مشکی و یک کراوات باریک از برند ایوسن لورن پوشیده بود. کوئنتین تارانتینولیزا بونت در لباسی از برند فندی و جیسون موموآلئوناردو دی کاپریو در لباسی از برند آرمانی با کفش هایی از برند Jimmy Choo کیت هرینگتون در لباسی از برند Saint Laurent و کفشی از برند Jimmy Chooاستایل مینیمال کیتلین دِوِر Kaitlyn Dever در پیراهن بلندی از برند والنتینو با گلدوزی های زیبا و درخشان، آستین های پفی و میکسی زرق و برق دار از گل های صورتی، قرمز، سفید و سیاه با جواهراتی از برند Jennifer Meyer.Jodie Comer از کالکشن بهار 2020 مری کاترانتزو Mary Katrantzou لباس سبز زیبایی را برای این مراسم انتخاب کرد. به دلیل بسته بودن یقه این لباس اکسسوری مناسبش گوشواره های جذاب برند تیفانی بودند که به همراه کیف فسفری رنگ و کفش سرخابی از برند Nicholas Kirkwood استایلش را تکمیل کرد.جوآن توکر و آدام درایوراولیویا کُلمن Olivia Colman که برنده جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی در سریال درام تاج شد، می داند که چطور روی فرش قرمز بدرخشد. او در مراسم گلدن گلوب سال جاری لباس قرمز دنباله دار با بالاتنه چسبان و آستین های رگالی پفی پوشید که Emilia Wickstead آن را طراحی نموده بود. او استایل خود را با جواهرات براق Chopard تکمیل کرد که در نتیجه یکی از بهترین استایل های گلدن گلوب سال جاری بود.گلن کلوز در لباسی از برند آرمانی و جواهرات کارتیهالتون جان و دیوید فورنیشالن دگنرس مجری معروف در لباسی از برند Celine و جواهرات Anita Koدنیل کریگبرد پیت با یک کت و شلوار کلاسیک سیاه و سفید، پیراهن سفید و یک پاپیون مشکی ثابت کرد که این استایل هرگز برای مردان تکراری نخواهد شد.باری جنکینز کارگردان هم اصول کلاسیک مربوط به لباس های مردانه را برهم ریخت و یک کت و شلوار خاکستری رنگ با نوار گرافیکی در آستین راست و پای شلوار پوشید.آوکافینا Awkwafina برنده بهترین بازیگر نقش اصلی زن در فیلم کمدی The Farewell در لباس اوت کوتور از برند دیور Dior و جواهرات Forevermark. آنابل والیز Annabelle Wallis در لباسی از برند Zuhair Murad با جواهرات کارتیه.Amy Poehler در لباسی از برند Sergio Hudson و جواهرات Lisa Eisner.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5141

به "لباس هایی که در مراسم گلدن گلوب 2020 خوش درخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس هایی که در مراسم گلدن گلوب 2020 خوش درخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید