مجموعه طنز تلویزیونی شیش و ده در حمام تاریخی ابراهیم آباد ساخته می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مجموعه طنز تلویزیونی شیش و ده با هنرنمایی هنرمندان شبکه آفتاب در حمام تاریخی ابراهیم آباد در حال فراوری است.

مجموعه طنز تلویزیونی شیش و ده در حمام تاریخی ابراهیم آباد ساخته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی امروز 11 تیر ماه 99 در تکمیل این خبر گفت: این سریال 13 قسمتی با لهجه شیرین بومی در حال فراوری است که مراحل تصویربرداری آن در حمام تاریخی و قنات روستای ابراهیم آباد شروع شده است.

او در ادامه اضافه نمود: بازیگران و هنرمندان بومی استان مرکزی و همچنین حسین رفیعی هنرمند مطرح و محبوب کشور در این حمام تاریخی و ثبت ملی شده در روستای ابراهیم آباد (زادگاه پدری شان) به ایفای نقش پرداخته اند.

مرزبان اضافه نمود: مجموعه طنز تلویزیونی شیش و ده قرار است بعد از مراحل فراوری و مونتاژ به زودی از شبکه ملی و استانی پخش گردد.

او گفت: سینما و تلویزیون به دلیل جذابیت های بصری بالا و توانایی قابل توجه در جذب مخاطب یکی از ابزارهای مهم در معرفی جاذبه های تاریخی و توریستی است که بهره گیری از آنها نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح است

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی توضیح داد: اثرگذاری عمیق برنامه های تلویزیونی و سینمایی در جهان بدون مرز کنونی سبب شده است تا سیاستگذاران فرهنگی و مالی به دنبال تسخیر این فضا برای ترویج فرهنگ، آداب و رسوم و دستیابی به بازارهای جهانی در تمامی عرصه ها باشند.

مرزبان در خاتمه گفت: به تصویر کشیدن زیبایی ها و قابلیت های یک منطقه در فیلم ها، سریال ها و مستندها یکی از ابزارهای جذب هر چه بیشتر توریستان داخلی و خارجی است. ساخت فیلم های تاریخی و تمدنی، یاری شایانی در جهت توسعه توریستی ایران می نماید و روش بسیار موثر و کم هزینه ای نسبت به سایر روش های جذب توریست در سراسر جهان محسوب می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9967

به "مجموعه طنز تلویزیونی شیش و ده در حمام تاریخی ابراهیم آباد ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه طنز تلویزیونی شیش و ده در حمام تاریخی ابراهیم آباد ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید