مجوز برداشت معدن کوهی در نهاوند

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/همدان شهردار نهاوند از صدور مجوز معدن کوهی با اجازه برداشت پنج هکتار در نهاوند اطلاع داد.

مجوز برداشت معدن کوهی در نهاوند

محمد حسین پور یکشنبه 24 آذر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شورای دور پنجم شورایی با سابقه و پخته و با برنامه های زیاد بوده که در طول زمان قابل مشاهده است. مردم نهاوند نیز مردمی حساس به تغییرات هستند و این نمود را می توان در مراجعه مردم به شهرداری دید.

وی افزود: خارج از هر گونه اغراق مردم به شهرداری اعتماد دارند و ما هم دغدغه آنها را پیگیری نموده و این اعتماد را حفظ می کنیم و متعهد به آن وظایف شهری و مدیریت شهری خواهیم بود، از آنچه گفته ام و اجرایی شده گزارش می دهم، اهل وعده و قول های عمل نشده هم نیستم.

حسین پور بیان نمود: کمبود سرانه فضای سبز را افزایش داده ایم اما هیچ باغی جای پارک را نمی گیرد بنابراین کمبود فضاها در طرح ها دیده شده، البته در طرح ها این نیازها دیده نشده بود و بحث ترافیک و محل پارک در شهر هم همینطور است.

وی گفت: مشکل پارکینگ در شهر وجود دارد و جاهایی که حذف پارکینگ داریم اجازه گرفته ایم، حساب مختص حذف پارکینگ هم با همکاری استان باز شده است.

شهردار نهاوند افزود: در بعضی مکان ها می توانیم پارکینگ طبقاتی بزنیم، باید بحث مسیل و حذف موانع دسترسی هاحل گردد تا به نتیجه مطلوب در موضوع پارکینگ برسیم و به نوعی معضلات را حس می کنیم و در صدد برطرف آنها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ماشین آلات شهرداری در انبار است، می توانید ببینید، توضیح داد: هیچ کدام از ماشین آلات را نفروختیم، در حال حاضر شش دستگاه کمپرسی، دو دستگاه تانکر در فضای سبز و دو دستگاه پرس در شهرداری مشغول هستند، این خودروها به ازای طلب به شهرداری منتقل شده و بعضی از خودروها کارایی و توجیه مالی برای ما ندارند.

حسین پور بیان نمود: فعلا مجوز برداشت پنج هکتاری را از معدن کوهی شن و ماسه را گرفته ایم که در اواسط دی ماه به بهره برداری می رسد که با این ظرفیت بالا یک سرمایه بزرگ برای شهرداری و شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت هم فعال است مشکل تامین آسفالت هم برطرف شده، گفت: با توجه به آب و هوا و بارندگی ها شرایط آسفالت را نداریم، در انبار کارخانه آسفالت قیر هست و تنها منتظریم حفاری های آب و فاضلاب به اتمام برسد و شرایط جوی آب وهوا مساعد گردد تا بتوانیم کوچه ها را آسفالت کنیم.

شهردار نهاوند اظهار کرد: فاز اول بام نهاوند در اوایل سال 99 به بهره برداری می رسد همچنین پروژه چهار باغ هم تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده تمام می گردد.

در ادامه عبدالعلی ملکی، رئیس و سخنگوی شورای شهر نهاوند گفت: بودجه پیش بینی شده شهرداری نهاوند در سال 98، 33 میلیارد و 733 میلیون بوده که با توجه به برنامه ها میزان تحقق در صد بودجه را هم اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: به نقش رسانه ها و صندلی آن اعتماد داریم و راضی هستیم که روحیه امید را در مردم زنده نگه می دارند و تاکید دارند که امید و رضایت و مشارکت بیشتر داشته باشند .

ملکی با بیان اینکه در فضای تعامل و همکاری می گردد زیاد کار کرد، گفت: سرانه فضای سبز نهاوند از 8.9 مترمربع به 10.2 مترمربع به ازای هر شهروند رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4575

به "مجوز برداشت معدن کوهی در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز برداشت معدن کوهی در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید