معرفی بازی نوروزی: Assassins Creed Valhalla

به گزارش دَبی بلاگ، سری بازی های فرقه اساسین یا همان اساسینز کرید، چند شماره ای است که فرایندی متفاوت به خود گرفته اند. در مقایسه با فرایند ماجراجویی اکشن بازی های قدیمی مجموعه، با نقش آفرینی های بزرگ و طولانی طرف هستیم؛ نقش آفرینی هایی که کاملا وابسته به ترازگیری و استفاده از تجهیزات مختلف برای پیشرفت هستند. جریان تبدیل شدن بازی های اساسینز کرید در جدیدترین شماره آن کامل شده است و در اساسینز کرید والهالا (Assassins Creed Valhalla) با یک نقش آفرینی بزرگ طرف هستیم.

معرفی بازی نوروزی: Assassins Creed Valhalla

با این حال، چندان بیراه نگفته ایم اگر اساسینز کرید والهالا را هم از اولین تجربه های یوبی سافت در ساخت یک نقش آفرینی قلمداد کنیم، چون هر قدر هم که بازی سرگرم کننده و پر از کوئست های مختلف باشد، در مقایسه با دیگر نقش آفرینی ها حرفی برای گفتن ندارد. اساسینز کرید والهالا قابل مقایسه با بازی های هم سبک خود نیست و در عین حال هم از فرایند بسیار خوب و کامل گذشته خوب فاصله گرفته است؛ طوری که با ملقمه ای از بخش ها و سیستم های مختلف طرف هستیم که بعضا لذت بخش و خوب هستند و بعضا بسیار اعصاب خردکن.

  • نقدها و نمرات Assassins Creed Valhalla منتشر شدند

نکته ای که هرگز نمی توان آن را انکار کرد، خوب بودن فرایند اصلی بازی است. اساسینز کرید والهالا بازی بدی نیست و قول می دهیم صد ساعتی سرگرمتان کند. با این حال، آیا بعد از صد ساعت بازی کردن، راضی از پای بازی بلند می شوید یا تصور می کنید که یوبی سافت و سازندگانش گولتان زده بودند تا صد ساعت درگیر ارتقای شخصیت و فتح کردن کمپ ها شوید، آن هم بدون اینکه بازی چیز دیگری برای ارائه داشته باشد. اساسینز کرید والهالا چنین بازی است، چون دیگر بخش هایش راضی اتان نمی کنند. چیزی به اسم داستان در بازی وجود ندارد، دیالوگ ها به قدری بد نوشته شده اند که می خواهید همه آن ها را رد کنید و فاجعه تر از همه، انیمیشن هایش به شکلی اعصاب خرد کن بد است.

فرایند اساسینز کرید والهالا حدودا شبیه به قسمت های اخیر مجموعه یعنی اوریجینز و اودیسه است. در نقشه بازی گشت و گذار می کنید تا کوئست های کوچک و بزرگ بگیرید. با انجام آن ها امتیاز تجربه می گیرید تا مهارت های جدید برای خود آنلاک کنید و در همین حین هم تجهیزات قوی تر، مثل سلاح ها و زره ها جدید پیدا می کنید، منابع جمع می کنید تا برای خود آیتم جدید بسازید و چیزهایی شبیه به آن. مبارزات بازی سرگرم کننده است و کوئست های کوچک آن هم از قصه اصلی اش بارها بهتر هستند. در این میان، یک پایگاه اصلی هم دارید که به تدریج آن را ارتقا می دهید و تصمیم می گیرید تا چه چیزی در آن بسازید.

  • آیا اساسینز کرید والهالا یک نقش آفرینی واقعی است؟

مبارزات دریایی، مثل آنچه در بلک فلگ یا اودیسه دیده بودیم، در اساسینز کرید والهالا وجود ندارند، ولی یک قایق بزرگ برای رفت و آمد در محیط بازی در اختیار دارید که هم چنین به هنگام فتح کمپ های بازی به کمک تان می آید. اساسینز کرید والهالا هم چنین مثل اودیسه، هر از گاهی از شما می خواهد تا حین داستان و دیالوگ ها تصمیم گیری کنید و این تصمیمات، روی برخی از بخش های بازی تأثیر می گذارد. به فرض می توانید برخی از اهدافی که قرار است نابود کنید را زنده نگه دارید و آن ها بعدها به کمکتان می آیند، ولی انتظار تصمیم گیری در حد نقش آفرینی های خوب را نداشته باشید.

والهالا از بهترین شماره های اساسینز کرید نیست، ولی بازی خوبی است و می تواند برای مدت زمان زیادی سرگرمتان کند. اگر می خواهید بازی را شروع کنید، الان زمان مناسبی است.

نام بازی: Assassins Creed Valhalla

تهیه کننده: Ubisoft

سازنده: Ubisoft Montreal

سبک: نقش آفرینی اکشن

پلتفرم: ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر

میانگین زمان تمام کردن بازی: 100 ساعت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16472

به "معرفی بازی نوروزی: Assassins Creed Valhalla" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی نوروزی: Assassins Creed Valhalla"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید