ممنوعیت ادامه فعالیت تالارها در 6 شهرستان خراسان جنوبی

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به ممنوعیت فعالیت تالارها در شهرستان های با شرایط شیوع نارنجی و قرمز در استان، گفت: فعالیت تالارهای شش شهرستان استان ممنوع شد.

ممنوعیت ادامه فعالیت تالارها در 6 شهرستان خراسان جنوبی

محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز یکشنبه 8 تیر به رسانه های گروهی بیان نمود: هم اکنون 67 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی از شدت شرایط شیوع کرونا در استان اطلاع داد و گفت: شرایط ابتلاء به ویروس کرونا روز به روز در استان تشدید می گردد و شرایط استان وخیم شده است.

به گزارش خبرنگاران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان نمود: اکنون 190 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

دهقانی با اشاره به ممنوعیت فعالیت تالارها در شهرستان های با شرایط شیوع نارنجی و قرمز در استان، توضیح داد: فعالیت تالارهای شش شهرستان استان ممنوع و این مصوبه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: در شهرهایی که هنوز اجازه فعالیت تالارها وجود دارد باید 50 درصد ظرفیت پذیرش مهمان داشته و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و همچنین در شهرهای با شرایط شیوع قرمز و نارنجی در صورت فعالیت تالارها مجبور به پلمب واحد صنفی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: از هم استانی ها تقاضا می کنیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و حتماً از ماسک استفاده نمایند تا شاهد شیب نزولی کرونا در استان باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9907

به "ممنوعیت ادامه فعالیت تالارها در 6 شهرستان خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ادامه فعالیت تالارها در 6 شهرستان خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید