موافقت وزارت بهداشت با اعزام زائران به عتبات صحت ندارد

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا)- معاون بهداشت وزیر بهداشت خبر موافقت وزارت بهداشت با اعزام محدود زائران به عتبات عالیات را تکذیب کرد.

موافقت وزارت بهداشت با اعزام زائران به عتبات صحت ندارد

دکتر علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت در تبادل نظر با وبدا ضمن تکذیب خبر موافقت وزارت بهداشت با اعزام محدود زائران به عتبات عالیات، گفت: این موضوع صحت ندارد و چنین مجوزی در شرایط حاضر و تا اطلاع ثانوی نه از سوی وزیر محترم بهداشت و نه وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا صادر نشده است و خبر منتشر شده درست نیست.

وی اضافه کرد: این موضوع در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا نیز آنالیز شده و کماکان اعزام زائران به عتبات عالیات منتفی است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه بیان کرد: پوشیده نیست که بسیاری از هموطنان عزیز و عاشقان اهل بیت(ع) برای زیارت عتبات عالیات لحظه شماری می نمایند، ولی در شرایط فعلی تا اطلاع ثانوی از سرگیری اعزام زوار به عتبات میسر نیست و قدر مسلم هر زمان شرایط ایجاب کند، وزیر بهداشت و وزارت بهداشت و ستاد کرونا، برای اعلام موافقت، درنگ نخواهند کرد.

رییسی همچنین خاطر نشان کرد: موضوع حج تمتع سال آینده شمسی نیز همانگونه که وزیر بهداشت قبلا تاکید داشته اند، منوط به آمادگی میزبان و ارزیابی ریسک در زمانهای نزدیک به حج و البته واکسیناسیون افراد قبل از اعزام و طبق پروتکل های اعلامی در آن موقع خواهد بود و در حال حاضر در این مورد نیز نمی توان نظر قطعی خاطرنشان کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15321

به "موافقت وزارت بهداشت با اعزام زائران به عتبات صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت وزارت بهداشت با اعزام زائران به عتبات صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید