هتل هایی در جهان برای تجربه زندگی در غار

به گزارش دَبی بلاگ، در دنیای امروز که انسان ها به دنبال تجارب منحصر به فرد و هیجان انگیز هستند، هتل های غاری به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده اند. این هتل ها می توانند به شما این فرصت را بدهند که در غاری باستانی و مجلل اقامت کنید و تجربه ای فراموش نشدنی را رقم بزنید.

در این مقاله، به معرفی تعدادی از هتل های غاری در جهان می پردازیم که می توانند برای تجربه زندگی در غار به شما پیشنهاد شوند:

هتل هایی در جهان برای تجربه زندگی در غار

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

هتل های غاری در سراسر جهان وجود دارند، از نیوزلند تا ترکیه و از استرالیا تا آمریکا. در حالی که برخی از این هتل ها بسیار لوکس و مجلل هستند، برخی دیگر ساده تر و روستایی تر هستند. اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: تجربه ای فراموش نشدنی برای مهمانان خود رقم می زنند.

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین هتل های غاری در جهان می پردازیم:

هتل غاری کوکوپلی، نیومکزیکو، آمریکا

هتل غاری کوکوپلی در دل صخره های مرتفع اوجو آلامو ساخته شده و مشرف به رودخانه و دره لا پلاتا است. این هتل دارای 157 متر مربع مساحت و شامل اتاق خواب مستر، بخش نشیمن، اتاق ناهارخوری، آشپزخانه مجهز و حمام است.

هتل غاری کوبر پدی، استرالیا

هتل غاری کوبر پدی در شهر زیرزمینی کوبر پدی در استرالیا قرار دارد. این هتل دارای 36 اتاق است که همه آنها در زیر زمین قرار دارند. برخی از امکانات این هتل عبارتند از رستوران، بار، استخر و سینما.

هتل غاری ماتیرا، ایتالیا

هتل غاری ماتیرا در دهکده ای به همین نام در جنوب ایتالیا قرار دارد. این هتل دارای 18 اتاق است که همه آنها در غارهای طبیعی ساخته شده اند. برخی از امکانات این هتل عبارتند از رستوران، بار، استخر و سونا.

هتل غاری گورمه، ترکیه

هتل غاری گورمه در منطقه کاپادوکیه در ترکیه قرار دارد. این منطقه به دلیل منظره زیبای صخره های مخروطی شکل خود شناخته شده است. هتل غاری گورمه دارای 39 اتاق است که همه آنها در غارهای طبیعی ساخته شده اند. برخی از امکانات این هتل عبارتند از رستوران، بار، استخر و سونا.

هتل غاری هانگی سون دونگ، ویتنام

هتل غاری هانگی سون دونگ در بزرگترین غار جهان در ویتنام قرار دارد. این هتل دارای 31 اتاق است که همه آنها در غارهای طبیعی ساخته شده اند. برخی از امکانات این هتل عبارتند از رستوران، بار، استخر و غارنوردی.

هتل غاری آرتو-بیسترو، چین

هتل غاری آرتو-بیسترو در شهر یانتای در چین قرار دارد. این هتل دارای 38 اتاق است که همه آنها در غارهای طبیعی ساخته شده اند. برخی از امکانات این هتل عبارتند از رستوران، بار، استخر و سونا.

هتل غاری کوکوپیی، نیومکزیکو، ایالات متحده آمریکا

هتل غاری کوکوپیی در داخل صخره های مرتفع اوجو آلامو ساخته شده است و مشرف به رودخانه و دره لا پلاتا است که 91 متر پایین تر قرار گرفته است. این هتل دارای 25 اتاق خواب مهمان است که هر کدام دارای حمام خصوصی، تلویزیون و وای فای هستند. علاوه بر این، هتل دارای یک رستوران، بار و استخر است.

هتل غاری گوتن، سوئیس

هتل غاری گوتن در کوه های آلپ سوئیس قرار دارد. این هتل دارای 30 اتاق خواب مهمان است که هر کدام دارای حمام خصوصی، تلویزیون و وای فای هستند. علاوه بر این، هتل دارای یک رستوران، بار، استخر و اسپا است.

هتل غاری دایموند، آفریقای جنوبی

هتل غاری دایموند در استان کیپ شمالی آفریقای جنوبی قرار دارد. این هتل دارای 55 اتاق خواب مهمان است که هر کدام دارای حمام خصوصی، تلویزیون و وای فای هستند. علاوه بر این، هتل دارای یک رستوران، بار، استخر و اسپا است.

هتل غاری گمبلین، نیومکزیکو، ایالات متحده آمریکا

هتل غاری گمبلین در سال 1961 ساخته شد و یکی از اولین هتل های غاری در جهان است. این هتل دارای 11 اتاق غاری است که هر کدام دارای حمام و بالکن خصوصی هستند.

هتل غاری لاکچری، کاپادوکیا، ترکیه

هتل غاری لاکچری در منطقه کاپادوکیا در ترکیه واقع شده است. این منطقه به دلیل مناظر طبیعی منحصر به فرد خود شناخته شده است. هتل غاری لاکچری دارای 35 اتاق غاری است که هر کدام دارای امکانات رفاهی لوکس هستند.

هتل غاری ساساک، سیسیل، ایتالیا

هتل غاری ساساک در منطقه سیسیل در ایتالیا واقع شده است. این هتل دارای 20 اتاق غاری است که هر کدام دارای حمام و بالکن خصوصی هستند.

هتل غاری پستاران، اسلوونی

هتل غاری پستاران در منطقه اسلوونی واقع شده است. این هتل دارای 14 اتاق غاری است که هر کدام دارای امکانات رفاهی مدرن هستند.

هتل غاری سانت باربارا، مایورکا، اسپانیا

هتل غاری سانت باربارا در جزیره مایورکا در اسپانیا واقع شده است. این هتل دارای 12 اتاق غاری است که هر کدام دارای تراس خصوصی با چشم انداز دریا هستند.

هتل غاری گودموندور، ایسلند

هتل غاری گودموندور در ایسلند واقع شده است. این هتل دارای 10 اتاق غاری است که هر کدام دارای حمام و آشپزخانه خصوصی هستند.

هتل غاری یانشی، چین

هتل غاری یانشی در منطقه یانشی در چین واقع شده است. این هتل دارای 8 اتاق غاری است که هر کدام به سبک سنتی چینی تزئین شده اند.

انتشار: 14 آبان 1402 بروزرسانی: 15 آبان 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4152

به "هتل هایی در جهان برای تجربه زندگی در غار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هایی در جهان برای تجربه زندگی در غار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید