پرسپولیس هم زیبا بازی می نماید هم مالکانه، مشکل گلزنی حل می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، ادموند بزیک در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در ثانیه های پایانی بازی با پارس جنوبی جم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: برد پرسپولیس مقابل این تیم کاملا حرفه ای و حساب شده بود. حق بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس برد بود و به نظرم باید گل های بیشتری را هم برای این تیم رقم می خورد.

پرسپولیس هم زیبا بازی می نماید هم مالکانه، مشکل گلزنی حل می گردد

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که از سبک بازی پرسپولیس می گردد گفت: بر خلاف تمام منتقدان، من معتقدم پرسپولیس هم زیبا بازی می نماید هم مالکانه. این تیم هدف دارد و می داند چه چیزی می خواهد. بازیکنان تیم تمام کوشش خود را می نمایند و شما در همین بازی دیدید که آنها تا آخرین ثانیه برای رسیدن به گل جنگیدند.

وی تاکید نمود: مشکل اصلی پرسپولیس در محوطه جریمه حریفان است. این تیم خیلی خوب توپ را به نیمه زمین حریف می برد اما در زدن ضربات نهایی مشکل دارد. نمی توان از مهاجمان هم گلایه داشت چون هر بازیکنی در خط حمله به مشکل می خورد. شما اگر ستاره های فوتبال جهان مثل مسی، سوارز، نیمار و رونالدو را هم بررسی کنید می بینید که بعضی روزها نمی توانند گل بزنند. ذات فوتبال و مهاجم بودن همین است. این مشکل در پرسپولیس حل می گردد.

بزیک درباره عملکرد گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر یادآور شد: کالدرون احتیاج به زمان داشت. این اتفاق هم افتاد و حالا او می تواند با آرامش بیشتری به فکر ثبات در تیمش باشد.

پیشکسوت سرخپوشان درباره احتمال قهرمانی دوباره پرسپولیس با کالدرون اضافه کرد: کالدرون کاملا توانایی فنی و مدیریتی رختکن پرسپولیس را دارد. مطمئن هستم این کار انجام شدنی است و به پرسپولیس یاری زیادی خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4700

به "پرسپولیس هم زیبا بازی می نماید هم مالکانه، مشکل گلزنی حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس هم زیبا بازی می نماید هم مالکانه، مشکل گلزنی حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید