پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس بسته می گردد؟

به گزارش دَبی بلاگ، باشگاه پرسپولیس روز گذشته (پنجشنبه) با ارسال نامه ای به برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت فعلاً نمی تواند پولی به این مربی پرداخت کند. این باشگاه همچنین درخواست ارائه تخفیف و دادن مهلت 30 روزه برای پرداخت مطالبات را داشت که این درخواست از سوی سرمربی کروات رد شد تا باشگاه پرسپولیس یک گام به بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی اش نزدیک گردد.

پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس بسته می گردد؟

دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در این باره گفت: باشگاه پرسپولیس در این مدت تمرکزی روی پرداخت بدهی برانکو نداشت، چراکه مشغول جذب بازیکنان جدید بود. باشگاه در این مدت پول داشت، ولی به بازیکنان پرداخت نموده است. اطمینان دارم اگر 30 روز دیگر هم به باشگاه فرصت بدهیم، قطعاً دوباره مطالبات برانکو را پرداخت نخواهند کرد.

او در واکنش به این موضوع که امروز مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو به خاتمه خواهد رسید و او چه اقدامی در این خصوص انجام خواهد داد، گفت: اکنون در حال تنظیم نامه ای هستم تا به فیفا ارسال کنم و اطلاعات فوق را به اطلاع آن ها می رسانم. فیفا در این باره تصمیم گیری خواهد نمود و اولین کاری هم که فیفا می نماید، این است که به طور اتوماتیک باشگاه را از فعالیت در نقل وانتقالات محروم خواهد نمود. در تصمیمات جدید هم فیفا احتمالاً زمان جدیدی را برای پرداخت مطالبات مشخص خواهد نمود که اگر تا آن موقع هم پول پرداخت نشود، مجازات های جدیدی (کسر امتیاز و سقوط به دسته های پایین تر) برای باشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است فیفا در نامه ای که حدود یک ماه پیش به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ارسال کرد، فرصت یک ماهه ای را برای پرداخت مطالبات برانکو مشخص کرد که امروز به خاتمه می رسد. در این نامه فیفا تأکید کرد در صورت عدم پرداخت مطالبات برانکو تا زمان مشخص شده، به صورت اتوماتیک پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11816

به "پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس بسته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس بسته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید