پیشتازی 13 درصدی بایدن نسبت به ترامپ

به گزارش دَبی بلاگ، تازه ترین نظرسنجی نشانگر پیشتازی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نسبت به دونالد ترامپ است.

پیشتازی 13 درصدی بایدن نسبت به ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نظرسنجی جدید رویترز، ایپسوس نشان می دهد پیشتازی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 نسبت به دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی و نامزد حزب جمهوریخواه به بیش از 13 درصد رسیده است.

این بالاترین اختلاف بین بایدن و ترامپ در نظرسنجی های سال 2020 میلادی به شمار می رود. افزایش نقدها آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا و رفتارهای نژادپرستانه و وحشیگری پلیس آمریکا، تاثیر مهمی بر کاهش شدید محبوبیت ترامپ داشته است، به طوری که محبوبیت وی به پایین ترین سطح خود در 7 ماه اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی روزهای 10 تا 16 ژوئن بیش از 48 درصد رای دهندگان آمریکایی اعلام کردند که از بایدن در انتخابات 3 نوامبر حمایت خواهند کرد و 35 درصد نیز حمایت خود را از ترامپ اعلام نموده اند.

این بالاترین حمایت رای دهندگان آمریکایی در نظرسنجی های رویترز-ایپسوس از شروع رقابت های انتخاباتی حزب دموکرات در سال 2020 میلادی به شمار می رود.

نظرسنجی مشابه سی ان ان نیز نشان می دهد میزان حمایت آمریکایی ها از بایدن 14 درصد بیشتر از ترامپ بوده است.

نظرسنجی رویترز حاکی است 57 درصد بزرگسالان آمریکایی از عملکرد ترامپ به شدت ناراضی هستند و تنها 38 درصد آنها رضایت خود را از عملکرد ترامپ ابراز داشته اند. این پایین ترین محبوبیت ترامپ از ماه نوامبر 2019 تا به امروز به شمار می رود.

تا به امروز بیش از 116 هزار نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند و تعداد کل مبتلایان به این ویروس مرگبار نیز به بیش از 2.1 میلیون نفر رسیده است.

بیش از 55 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در مقابله با ویروس کرونا ابراز نارضایتی نموده و تنها 40 درصد اعلام نموده اند که از عملکرد دولت ترامپ راضی هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9791

به "پیشتازی 13 درصدی بایدن نسبت به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی 13 درصدی بایدن نسبت به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید