کاهش بزه با اجرای طرح لکه های رنگ در محله هرندی

به گزارش دَبی بلاگ، سعادتی درباره اجرای طرح رنگ آمیزی جداره محله دروازه غار توضیحاتی داد.

کاهش بزه با اجرای طرح لکه های رنگ در محله هرندی

علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح جزئیات اجرای طرح رنگ آمیزی بخشی از محله دروازه غار گفت: بعد از جمع آوری معتادان متجاهر محله هرندی مدیریت شهری و کلانشهر نگاه ویژه ای به شرایط محله هرندی داشتند.

شهردار منطقه 12 تهران اضافه نمود:اواخر سال 98 در محله هرندی به ویژه محدوده انبار گندم طرح ایجاد لکه های رنگی در دستور کار نهاده شد و در آن موقع رنگی که استفاده شد کرم بود تا اشباعیت رنگ از بین نرود.

سعادتی ادامه داد: ایجاد طرح لکه های رنگی به منظور توانمند سازی اجتماعی محله با توجه به شرایط مالی ضعیف محله در محور خیابان امید که عرض معبر عظیم است انجام شد.

او اعلام کرد: در ابتدای فصل تابستان در رنگ آمیزی جداره خیابان امید حد فاصل شهرداری ناحیه 4 منطقه 12 تا خیابان مرادخانی با رنگ با اشباعیت بالا بهره بردیم که 2 ویژگی داشت که یکی از آن ها ایجاد طراوت و تازگی در معبر بود.

شهردار منطقه 12 تهران در تشریح دیگر ویژگی ایجاد طرح لکه های رنگی در خیابان امید گفت: یکی دیگر از ویژگی های اجرای این طرح دیده شدن بزه در معبر بود و باید گفت زمانی که رنگ در بافت حل می گردد بزه خود را نشان نمی دهد .

سعادتی در پاسخ به این سوال که چرا از نقاشی های دیواری استفاده نشد گفت: ما از طرح لکه های رنگ استفاده کردیم و علت این بود که اگر شهروندی بدون توجه آتشی در کنار دیوار روشن کند آسیبی که به نقاشی دیواری می رسد بیشتر از لکه رنگ است و هزینه ترمیم آن بیشتر است.

او اعلام کرد: برای برنامه ریزی جهت اجرای رنگ از سازمان زیبا سازی شهرداری تهران و متخصصان این امر مشورت های کافی و تخصصی گرفته شد.

شهردار منطقه 12 اضافه نمود: رنگ آمیزی خیابان امید اولین فاز از اجرای طرح رنگ آمیزی محله دروازه غار است که به متراژ هزارو 500 متر اجرا شد و در بخش های بعدی به قلب محله دروازه غار خواهیم رفت.

سعادتی ادامه داد: هرچه به قلب محله نزدیک می شویم از اشباعیت رنگ کم می گردد و گفتنی است که اجرای این طرح برای جداره هایی است که هیچ نمایی ندارند.

او تاکید نمود: دیده شدن محله و معابر باعث می گردد میزان بزه در محله هرندی کاهش پیدا کند.

استفاده از ظرفیت های کمیسیون ملی یونسکو برای ارتقاء دیپلماسی شهری

پیاده راه شهریار نقطه تلاقی هنر نمایش و موسیقی

مشخص نقشه راه مناسب سازی معابر پایتخت تا 10 تیر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10168

به "کاهش بزه با اجرای طرح لکه های رنگ در محله هرندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش بزه با اجرای طرح لکه های رنگ در محله هرندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید