کرونا کسب و کارهای فضای مجازی را رونق داد

به گزارش دَبی بلاگ، گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: کرونا از یک منظر فضای خوبی برای کسب و کار در فضای مجازی ایجاد نموده است.

کرونا کسب و کارهای فضای مجازی را رونق داد

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،مهدی غفاری شامگاه سه شنبه در ویژه برنامه پویش به توان ما در اولین تلویزیون اینترنتی استان، اظهار کرد: فضای مجازی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه کسب و کار است.

وی ادامه داد: کرونا از یک منظر فضای خوبی برای کسب و کار در فضای مجازی ایجاد نموده است.

غفاری اعلام کرد: با هماهنگی و همکاری استانداری با دستگاه های دیگر، اقلام بهداشتی به وسیله استارتاپ های بخش خصوصی توزیع می گردد.

وی گفت: تعدادی از استارتاپ ها در حوزه فروش سوپرمارکت ها آنلاین بوده ولی قبلاً کسب و کار در این حوزه خیلی خوب گسترش پیدا نمی کرد اما الان بستر خوبی برایشان آماده شده است.

غفاری شرح داد: کرونا باعث سبک زندگی جدید برای بشر شد و از ورود این ویروس از فضای مجازی بیشتر جهت امور کارها استفاده شده است.

وی در مورد ایده های دانش بنیان، گفت: در سنوات قبل تمرکز پارک های علمی و فناوری بر شرکت های دانش بنیان بود و از ایده های مبتنی بر تکنولوژی آنها استفاده می شد به عنوان مثال در شرایط کنونی بخشی از مواد ضدعفونی نماینده در شرکت های عضو پارک علمی و فناوری فراوری می گردد.

غفاری با بیان اینکه افراد صاحب ایده می توانند به پارک مراجعه نمایند و ما از طرح های آنها حمایت می کنیم، اضافه کرد: اخیراً توجه به استارتاپ ها یعنی کسی که ایده ای به همراه دانش دارد، بیشتر شده است.

وی توضیح داد: افراد زمانی که ایده شان را مطرح نمایند و تایید و وارد چرخه گردد تا سقف 15 میلیون تومان حمایت اقتصادی از آنها می گردد و تا 6 ماه فرصت دارد که ایده خود را عملیاتی و ثبت شرکت کند و بعد از آن هم تا سقف 100 میلیون تومان هم حمایت اقتصادی می گردد.

غفاری با بیان اینکه دو کارخانه نوآوری در استان (گرگان و گنبد) در دست راه اندازی داریم، گفت: در گرگان چون حجم عملیات این کارخانه بالاست، سال بعد راه اندازی گردد ولی در گنبدکاووس با توجه به اینکه زیرساخت ها آماده شده در 6 ماهه اول سال راه اندازی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7193

به "کرونا کسب و کارهای فضای مجازی را رونق داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا کسب و کارهای فضای مجازی را رونق داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید