کندی تردد در محورهای شریانی گیلان، برفروبی 3184 کیلومتری راه ها

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محورهای شریانی استان جریان دارد، توضیح داد: امکان عبور و مرور خودروها در کلیه محورها وجود دارد، اما تردد به کندی انجام می گردد.

کندی تردد در محورهای شریانی گیلان، برفروبی 3184 کیلومتری راه ها

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه راهداران استان گیلان قبل از آغاز بارش سنگین برف در محورها مستقر بودند، اظهار کرد: 53 اکیپ راهداری با 517 نیروی راهدار و 321 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال اجرای عملیات راهداری هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محورهای شریانی استان جریان دارد، توضیح داد: امکان عبور و مرور خودروها در کلیه محورها وجود دارد، اما تردد به کندی انجام می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به وقوع کولاک شدید در محور اسالم - خلخال، اضافه نمود: امکان تردد در این محور وجود ندارد و برای خودروها خطرآفرین خواهد بود.

نازک کار از بازگشایی محورهای امامزاده هاشم - رشت و فومن - سراوان اطلاع داد و اعلام کرد: محور جاده قدیم قزوین - رشت در محدوده شاه عباسی نیز باز است، اما به واسطه مدیریت تردد، در حال حاضر عبور و مرور در این محور جریان ندارد.

وی با بیان اینکه راهداران هم اکنون در حال بازگشایی محورهای روستایی هستند، مطرح کرد: راهداران استان از ابتدای بارش برف تا روز گذشته، 22 بهمن ماه 3184 کیلومتر/باند برفروبی کردند.

مدیرکل راهداری گیلان همچنین از اسکان 160 مسافر و رهاسازی 800 خودروی گرفتار در برف توسط راهداران اطلاع داد و متذکر شد: این مسافران در 20 راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار استان اسکان داده شدند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5448

به "کندی تردد در محورهای شریانی گیلان، برفروبی 3184 کیلومتری راه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کندی تردد در محورهای شریانی گیلان، برفروبی 3184 کیلومتری راه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید