31 خرداد؛ آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان ریالی

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - دبیر کمیته اقدام ارزی سازمان توسعه تجارت می گوید صادرنمایندگانی که نسبت به فروش ریالی کالاها از 22 فروردین تا 16 مردادماه سال 97 به عراق و افغانستان اقدام کردند، تا 31 خردادماه سال جاری فرصت دارند تا با ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت، تعهدات خود را ایفا نمایند.

31 خرداد؛ آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان ریالی

به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری با اشاره به ابلاغ بسته سیاستی ایفای تعهدات ارزی سال های 1397 تا 1400، گفت: برطرف تعهدات ارزی صادرنمایندگانی که اقدام به صادرات ریالی در نیمه نخست سال 97 نموده اند، ارتباطی به معافیت مالیاتی و استرداد مالیات بر ارزش افزوده نداشته و مشمول استفاده از نرخ صفر مالیاتی و استرداد مالیات بر ارزش افزوده نخواهند بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های اجرا شده درخصوص ثبت اطلاعات فروش ریالی به سایر کشورها غیر از عراق و افغانستان در بازه زمانی 22 فروردین تا 16 اردیبهشت 97، اظهار داشت: ضوابط این موضوع به وسیله دبیرخانه کمیته اقدام ارزی اعلام خواهد شد.

بر اساس مکاتبه اجرا شده توسط حمید زادبوم رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، زیرساخت لازم برای ثبت اطلاعات فروش ریالی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی فراهم خواهد شد.

در چند روز آینده صادرنمایندگان قادر خواهند بود نسبت به ثبت اطلاعات فروش ریالی به عراق و افعانستان مربوط با بازه زمانی یاد شده اقدام نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17562

به "31 خرداد؛ آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان ریالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 خرداد؛ آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان ریالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید