5 باور اشتباه درباره باتری تلفن هوشمند

به گزارش دَبی بلاگ، نداشتن اطلاعات کافی درباره بعضی از مسائل موجب می گردد ضرر های اقتصادی متعددی به ما وارد گردد. باتری موبایل از مواردی است که باید اطلاعات صحیحی درباره آن داشته باشیم.

5 باور اشتباه درباره باتری تلفن هوشمند

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، باتری موبایل های هوشمند از حساسیت های بیشتری برخوردار هستند. بعضی از حساسیت های ما در این باره اساس علمی ندارند، مانند این موضوع که نباید با گوشی در حال شارژ کار کنیم. با دانستن چند نکته ساده می توانیم عمر باتری را چندین برابر کنیم و از آسیب های بیشتر به آن جلوگیری کنیم. در این صورت هزینه کمتری را نیز متحمل می شویم. در این گزارش با ما همراه باشید.

1. در شارژ بودن گوشی در شب

اگر در تمام شب موبایل شما در شارژ باشد مسئله ای پیش نمی آید؛ زیرا تکنولوژی های جدید به این صورت هستند که از شارژ شدن باتری پس از کامل شارژ شدن آن جلوگیری می نمایند.

2. استفاده از سیم کابل شارژ در مکان های عمومی

کابل های شارژی را که در رستوران، فروشگاه و فرودگاه می بینید، اغلب از جنس اورجینال نیستند و براساس استاندارد نبودن ولتاژ برقی که به موبایل می رسانند به باتری موبایل صدمه می زنند.

3. شارژ شدن 100 درصد موبایل جدید، قبل از استفاده

باید بدانیم که وقتی موبایل از کارخانه خارج شده و روشن می گردد دیگر نیازی به 100 درصد شارژ شدن آن نیست و این موضوع اثری بر سلامت باتری در طولانی مدت ندارد.

4. موبایل را شارژ نکنم تا وقتی به 2 درصد برسد

بهتر است بدانید هر گاه که موبایل شما از بی شارژی خاموش گردد احتمال این که دیگر باتری کار نکند بیشتر می گردد. پس بهتر است قبل از اینکه به زیر 10 درصد برسد به شارژ بزنید.

5. بعضی از اپلیکیشن ها شارژ باتری را می خورند

بله، این موضوع درست است که بعضی از نرم افزار های موبایل شارژ باتری را می خورند. بهتر است در زمان هایی که این اپلیکیشن را نیاز ندارید آن را ببندید. همچنین در زمان هایی که گوشی شما شارژ کمی دارد و به آن نیاز دارید نباید آن را خاموش کنید؛ زیرا روشن و خاموش کردن موبایل از باتری انرژی مضاعف می گیرد که اصلا به صرفه نیست. به جایش نور صفحه را کم کنید، داده های دستگاه را خاموش کنید و برنامه های اضافی را ببندید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10980

به "5 باور اشتباه درباره باتری تلفن هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 باور اشتباه درباره باتری تلفن هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید