6 مدل صندل زنانه 2020 که این تابستان استایل شما را زیر و رو می نمایند!

به گزارش دَبی بلاگ، هوای گرم از راه رسیده و نوبت پوشیدن کفش تابستانی شیک و خنک است. برای انتخاب و خرید کفش و صندل زنانه جدید تابستانی حتما نگاهی به این 6 مدل صندل زنانه 2020 بیندازید.

6 مدل صندل زنانه 2020 که این تابستان استایل شما را زیر و رو می نمایند!

برای هوای گرم روزهای پیش رو و آفتاب داغ تابستان باید دنبال یک استایل خنک و راحت باشید. یادتان نرود که استفاده از کفش هایی که به پاهای شما اجازه نفس کشیدن و هوا خوردن بدهند از اهمیت بالایی برخوردار است.

1. صندل زنانه 2020 با زیره بلند

خبر خوب برای کسانی که می خواهند بلندتر دیده شوند: در سال 2020 صندل لژدار زنانه یکی از مدهای پرتکرار است. این صندل ها از مدهای دهه 70 میلادی الهام گرفته شده اند و خیلی خوب با شلوار جین کراپ شده (بریده شده) و یا انواع پیراهن نخی گلدار ست می شوند.

2. صندل های پاپیونی 2020

مد 2020 با صندل هایی که روی آن یک پاپیون کوچک و ظریف قرار داده شده است، زنانگی و زیبایی خاصی را به هر استایلی اضافه می نماید. صندل های پشت باز و کمی پاشنه دار با پاپیون قرینه کنار هر آیتم دیگری از پیراهن گرفته تا کت و دامن مجلسی زیبایی اشان را به نمایش می گذارند.

3. صندل های بندی

صندل های بندی که تا بالای مچ یا حتی روی ساق پا می آیند، از مهم ترین مدهای صندل زنانه 2020 خواهند بود. این مدل صندل برای استایل های خنک و ساحلی مناسب است.

4. مدل صندل زنانه 2020 نامتقارن

صندل هایی با رویه نامتقارن و کمی کج و جزییات مدرن مد بهار و تابستان 2020 را به انحصار خودشان در آورده اند. این مدل صندل ها در رنگ های جذاب و چشمگیر و با فرم هایی مینیمال و ساده و ساختار ناقرینه عرضه می شوند.

5. صندل های دو بندی

این مدل صندل پشت باز زنانه با دو بند ضخیم روی آن کمی یادآور مدهای دهه 90 میلادی است. این مدل ها در عین سادگی، شیک و در عین زیبایی، بسیار راحت هستند.

6. صندل های لاانگشتی 2020

اگرچه صندل لاانگشتی آیتم جدیدی در مدهای کفش تابستانی و صندل زنانه به شمار نمی رود، اما در سال 2020 این مدل صندل ها پیشرفت چشمگیری داشته اند. حال این مدل ها از صندل های دم دستی و معمولی به آیتم های شیک و در عین حال راحتی تبدیل شده اند که چشم ها را در شوهای فشن به خود خیره می نمایند.

منبع: Style Caster

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجی استایل
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8881

به "6 مدل صندل زنانه 2020 که این تابستان استایل شما را زیر و رو می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مدل صندل زنانه 2020 که این تابستان استایل شما را زیر و رو می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید