خبرنگاران دستور معاون اول رئیس جمهوری به 6 وزیر برای رسیدگی به مسائل اسلامشهر

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: معاون اول رئیس جمهوری به 6 وزیر و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای رسیدگی به مسائل و مسائل این شهرستان دستورات لازم را صادر نموده است.

خبرنگاران دستور معاون اول رئیس جمهوری به 6 وزیر برای رسیدگی به مسائل اسلامشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور شامگاه چهارشنبه اضافه نمود: در پی سفر یکروزه مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهوری و ارائه گزارشی از این سفر به اسحاق جهانگیری از وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور اقتصاد و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته است تا به مسائل شهرستان اسلامشهر رسیدگی گردد.

وی ادامه داد: تسریع در تکمیل بیمارستان 440 تختخوابی و اقدامات قانونی تامین زیرساخت ها و تجهیز استقلال بندر خشک آپرین از جمله مواردی است که مورد اشاره جهانگیری بوده است.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: تکمیل احداث و تجهیز سینما جوان، راه اندازی مرکز جامع توانبخشی با هدف حمایت از 14 هزار خانوار تحت پوشش و افزایش اعتبار برنامه های در دست اجرای مقابله با آسیب های اجتماعی و ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهرستان اسلامشهر نیز از دستورهای معاون اول رئیس جمهور است.

شهرستان اسلامشهر با 800 هزار نفر جمعیت در غرب استان پایتخت واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10588

به "خبرنگاران دستور معاون اول رئیس جمهوری به 6 وزیر برای رسیدگی به مسائل اسلامشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستور معاون اول رئیس جمهوری به 6 وزیر برای رسیدگی به مسائل اسلامشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید