وزیر بهداشت آلمان: اعمال یک قرنطینه شدید ضرورت دارد

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر بهداشت آلمان با توجه به افزایش چشمگیر شمار مبتلایان جدید به کرونا در کشورش اعمال یک قرنطینه سخت 10 تا 14 روزه را برای مهار این بحران ضروری دانست.

وزیر بهداشت آلمان: اعمال یک قرنطینه شدید ضرورت دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آر ان دی آلمان، ینز اشپاهن، وزیر بهداشت آلمان و لوتار ویلر، رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان امروز در گفتگوی آنلاین با شهفرایندان به مسئله بحران کرونا و واکسیناسیون در این کشور پرداختندو به سوالات شهفرایندان پاسخ دادند.

اشپاهن، با توجه به افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا در کشورش اعمال یک قرنطینه سخت 10 تا 14 روزه را ضروری دانست. وی تاکید نمود که در این دوران باید تا حد امکان از ارتباطات خودداری گردد.

وی تاکید نمود: اگر ما این موج را به موقع بشکنیم بنابراین می توانیم مراحل بازگشایی ها را که در بعضی مناطق در پیش گرفته شده است شروع کنیم. وی درباره فشار بالا بر بخش های مراقبت های ویژه در صورت شکسته نشدن موج جدید کرونا هشدار داد.

وی همچنین از اولویت بندی ها در فرایند واکسیناسین حمایت نموده و تاکید نموده که در این فرایند ما همیشه می توانیم سرعت خود را افزایش دهیم.

انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای حدود 20742 مورد جدید به کرونا در این کشور در عرض 24 ساعت اطلاع داد که 4 هزار نفر بیشتر از این روز در هفته گذشته بوده است. به این ترتیب تعداد مبتلابان جدید به ازای هر 100 هزار نفر به 124.9 افزایش پیدا کرد. 157 نفر هم در 24 ساعت گذشته در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

براساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 2754002 نفر به کرونا مبتلا شده و 76303 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17028

به "وزیر بهداشت آلمان: اعمال یک قرنطینه شدید ضرورت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت آلمان: اعمال یک قرنطینه شدید ضرورت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید